יום שבת, 9 באפריל 2016

מרכזיות IP - להוציא את המקסימום



העסק שלכם צריך פתרון איכותי של מרכזיית טלפונים בכדי להוציא את המקסימום מהמענה הטלפוני שלכם
בכדי להבין את חשיבותן של מרכזיות IP כיום, נדרש ראשית להבין את חשיבות מרכזיית הטלפונים כחלק משירות הלקוחות של עסק מודרני. עסק מודרני הוא עסק שחייב מענה טלפוני ברמה הגבוהה ביותר, מתוך רצון להגיע לשירות הלקוחות האיכותי ביותר בעסק – מענה טלפוני איכותי מבטיח שימור לקוחות באחוז גבוה ומשיכה של לקוחות חדשים, כל עוד המוצר שהעסק מציע הוא כמובן איכותי. לשם כך נדרשת כאמור מרכזיה מתאימה, שמספקת מספיק קווים, יכולות הוספה והורדה של קווים לפי הצורך, הפעלה פשוטה, ושליטה חכמה על קווים ועל שיחות לפי הצורך.
למידע נוסף על מרכזיות IP לחץ כאן.




מרכזיות IP – איך זה עובד, ומה הופך את הפתרון הזה לאיכותי בתחומו כיום?
מרכזיות IP הן מרכזיות שכפי שניתן להבין משמן מבוססות על כתובת IP, שכידוע היא כתובת ספרתית שאנחנו מכירים מהמחשבים שלנו בחיבור לרשת האינטרנט. מרכזיות IP הן מרכזיות המחוברות לתשתית האינטרנט, בהן מחברים לכתובות IP קווי טלפון, וכך למעשה לכל טלפון יש כתובת שממנה נובע המספר שלו (זהו תהליך המכונה קנפוג). זהו הפתרון האיכותי ביותר בכל הנוגע למרכזיות טלפונים מודרניות, משום שהשליטה בו היא גבוהה במיוחד – למרכזיית IP ניתן להוסיף קווים בצורה פשוטה, ניתן לשלוט על שיחות וקווים בשליטה חכמה ומרכזית או דרך יחידות הקצה, ואיכות הקו המבוססת על אינטרנט מהיר היא גבוהה במיוחד.

כעת, בחרו בחברה המציעה לכם מוצר איכותי, התקנה מקצועית ושירות לאורך זמן
לאחר שבחרתם נכון במרכזיות IP כפתרון המתאים לעסק שלכם, מה שנשאר הוא לבחור בצורה נכונה חברה שתספק לכם את המוצר האיכותי שנחוץ לכם, את ההתקנה המקצועית שלו ואת השירות הרלוונטי לאורך זמן – עבור ענייני הפעלה וצרכים טכניים גם יחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה