יום רביעי, 20 באפריל 2016

לופטים למסיבת רווקות



יצא לכם פעם לארגן מסיבת רווקות? זה תיק כבד שחבל על הזמן... במידה והכלה איננה מתערבת, ולרוב היא כן מתערבת, זה אירוע מלחיץ ביותר ומכונן עד מאוד. יש לדאוג לרשימת המוזמנות וצריך לוודא שכל החברות הקרובות של הכלה אשר עומדת להינשא בקרוב מגיעות בלי יוצא מן הכלל, מן הצפון הרחוק ועד הדרום הרחוק – במקרה הצורך, יש לעתים גם לדאוג להסעות, על מנת שאף אחת לא תפספס את מסיבת הרווקות הייחודית של הכלה אשר מיועדת להינשא מבעוד מועד. שנית, יש צורך לדאוג לכיבוד ברמה נאותה, אם מדובר על כעשרים בנות, פחות או יותר, זה הרבה מזון לקנות, כולל שתייה חמה וקרה וכמות ניכרת של אלכוהול, זו השקעה לא קטנה. זו לוגיסטיקה כשלעצמה. המון אחריות מוטלת על כתפי החברה הכי טובה של הכלה שעומדת להינשא בקרוב. הדבר החשוב הבא הוא – למצוא תוכן לאירוע – האם להביא חשפן, סקסולוגית, מרצה בנושא רציני, שף ידוע, קוראת בקפה, אומן בטלפתיה, קוסם, מטפלת רגשית וכיוצא בזה. צריך לעשות חישובי עלות מול תועלת. ככלות הכל, כולן משתתפות בהוצאות. והדבר הכי חשוב זה הלוקיישן. הטרנד הכי חם זה - לופטים למסיבת רווקות.
למידע נוסף על לופטים למסיבת רווקות לחץ כאן.




הטרנד הכי חם בשוק - לופטים למסיבת רווקות –
כאמור הטרנד הכי לוהט כיום בשוק הינו - לופטים למסיבת רווקות – זהו למעשה חלל גדול, אשר הוא פרוס על גבי קומה אחת ומאופיין בכך שכל הפרמטרים העיקריים שבו הם מעוצבים וממוקמים בצורה אופטימלית. בתוך לופטים למסיבת רווקות ישנה זרימה נעימה, אשר מאפשרת שהייה ממושכת במרב ההנאה.

בערים הגדולות במדינת ישראל ניתן כיום למצוא לופטים למסיבתרווקות מדהימים אשר עוצבו במיוחד למטרת אירוח אירועים ומסיבות מן הסוג הזה. לכן כפועל יוצא הם ממוקמים בנקודות מפתח, כלומר באזורי הבילוי החמים של העיר, שם לאף אחד לא יפריע אם תרעישו ותשימו מוזיקה רועשת במיוחד עד אמצע הלילה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה