יום רביעי, 20 באפריל 2016

לופטים - תכנון אירוע לעובדים



למה כדאי לארגן אירוע גיבוש?
פעם בכמה זמן, רוב המנהלים נוהגים לארגן אירוע גיבוש לעובדים. אירוע הגיבוש אמנם דורש השקעת זמן, תכנון ארגון וכמובן כסף אך הוא בהחלט שווה את זה. אירוע גיבוש לעובדים ירענן את העובדים קצת משגרת העבודה היום יומית אליה התרגלו, וגם יחזק את הקשרים בין העובדים. כמובן שהעובדים יצאו מהאירוע שמחים ומגובשים יותר, אך הדבר יועיל למקום העבודה. באירועים מסוג זה הקשרים בין העובדים מתחזקים והדבר תורם רבות לשיתוף הפעולה ועבודת הצוות שלהם בעתיד. בנוסף, זו דרך טובה ליצור קשרים חדשים בתוך הצוות או המחלקה, או לחזק נקודות מסויימות הנדרשות לעבודה הצוותית.




לופטים – פתרון מצויין לאירוע גיבוש
מומלץ להתחבר לטרנד החדש בישראל, לופטים לאירועים. השכירו לופט לאירוע הגיבוש של העובדים. ניתן להשכיר לופטים לפי שעות או אף למספר ימים. הלופט יבטיח לכם איזור מושלם לאירוע, שיאפשר לכם להיות יחדיו בלי הפרעות והסחות דעת. בנוסף, קיימים לופטים רבים המציעים שירותים ומתקנים שונים שיכולים לשדרג את האירוע משמעותית. לופטים לרוב יכילו בריכות, מטבחים מאובזרים וקולנוע ביתי. כך תוכלו לתכנן את הפעילות למהלך היום, ולהשתמש במתקנים והאביזרים השונים שהלופט מציע. בלופט עצמו ניתן לעשות כמעט כל סוג של פעילות, ואף להזמין מפעילים לפעילות הנדרשת. ישנם לופטים אשר יציעו גם שירותי הסעדה לאורחים, כך שהנושא הזה יוכל לרדת לכם מרשימת התכנון.

איתור לופט מתאים
החלטתם להשכיר לופט לאירוע הגיבוש? תכננו את האירוע אותו אתם מעוניינים לארגן, והבינו מה נחוץ בלופט. במידה ואתם מעוניינים לבצע פעילויות רבות בחוץ – וודאו כי אתם משכירים לופט עם חצר גדולה. במידה ואתם מעוניינים לאפשר לעובדים לבשל – וודאו כי הלופט מציע מטבח גדול ומאובזר. קיימים לופטים רבים, בטווחי מחירים גדולים. תוכלו למצוא יחסית בקלות לופט המציע את האפשרויות המתאימות לכם במחיר המתאים לתקציב שתכננתם להשקיע באירוע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה