יום רביעי, 20 באפריל 2016

המלצות על הכנה למבחן gmat



עבור מי שעדיין לא יודע, נסביר קודם כל מהו בדיוק מבחן ה-GMAT וכיצד הוא בנוי
מבחן ה-GMAT הוא מבחן שנערך לכמעט כל המועמדים לתואר MBA – תואר שני במנהל עסקים, באוניברסיטאות ובמכללות בארץ ובעולם כולו. המבחן הבין לאומי הזה בנוי בצורה ממוחשבת ואדפטיבית, כלומר מדובר במבחן שמשתנה בהתאם לתוצאות של כל מי שעובר אותו, וככל שעונים בו על יותר תשובות בצורה נכונה רמת הקושי בו עולה, ולהפך. מבנה המבחן בנוי מארבעה חלקים – חיבור, חלק כמותי, חלק מילולי וחלק משולב, כשלכל אחד מהם דגשים מהותיים להצלחה ולהגעה לדרך הנכונה לפתרון (שהיא במקרים רבים משמעותית יותר מהפתרון עצמו). ברור, אם כן, מדוע מסגרת איכותית של הכנה למבחן gmat היא חשובה כל כך עבור העומדים לעבור מבחן זה.




מדוע הכנה למבחן gmat היא חשובה כל כך, אם רוצים להבטיח עתיד אקדמי ומקצועי?
עבור מי שעומד לעבור מבחן GMAT, הכנה למבחן gmat היא קריטית וחשוב שהיא תהיה ברמה הגבוהה ביותר. בסופו של דבר, העתיד האקדמי והמקצועי של מי שעומד לעבור את המבחן נמצא על הכף, וכמעט כל מי שניגש אליו עובר גם מסגרת כזו או אחרת של הכנה למבחן gmat – מה שמציב את מי שלא עובר הכנה שכזו בנקודת פיגור משמעותית. כעת, נשאר רק לבחור במסגרת ההכנה האיכותית והמתאימה ביותר עבורכם.

בחרו במסגרת הכנה שלא רק מבטיחה לכם את הטוב ביותר, אלא גם מוכיחה את זה לאורך זמן
המסגרת המתאימה ביותר עבורכם של הכנה למבחן gmat היא מסגרת שמוכיחה את ההצלחה שלה לאורך כמה שיותר זמן. ישנן מסגרות ספורות שכאלה – שמראות הצלחה ותלמידים שעברו את המבחן בציון גבוה והשתלבו בלימודים ובעבודה לאחר מכן, והמפתח החשוב ביותר לכך הוא ההתאמה של מסגרת הלימודים באופן אישי עבור כל אחד ואחד מהתלמידים, עם מורים ברמה הגבוהה ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה