יום שבת, 10 בדצמבר 2016

ליטיגציה מסחרית



הטיעון בבית משפט נעשה על ידי עורך דין שמתמחים בליטיגציה. יחד עם זאת, לא כל עורך דין יכול לייצג את האינטרסים של הלקוח בדיני תאגידים או בעניינים שקשורים לדיני חברות, מסחר וכלכלה. הפתרון לכך הוא להשתמש בשירותי ליטיגציה מסחרית ייעודיים. זהו שירות שניתן על ידי מגוון רחב של עורכי דין ברחבי הארץ וכדאי להכיר את המאפיינים שלו.

ראשית, ליטיגציה מסחרית עוסקת במשפט האזרחי. היא רלוונטית לכל תיק שמגיע לבית משפט ותפקידו של עורך דין שמתמחה בכך היא להכיר היטב את סדרי הדין הרלוונטיים. ללא היכרות עם סדר הדין הרלוונטיים לא ניתן לטעון לטובת הלקוח, או לחילופין לשכנע את השופט בדבר נחיצות התביעה. 

שנית, קיימים משרדי עורכי דין שמתמחים בעניין של ליטיגציה מסחרית. עד לפני מספר שנים הציעו עורכי דין שונים שירותים קיימים לצד ליטיגציה מסוימת, אך לאחרונה השתרשה ההבנה שיש צורך בהתמחות ספציפית. הסיבה לכך היא תיקים בבתי המשפט שנוהלו בצורה אופטימאלית על ידי עורכי דין עם היכרות, ניסיון קודם וידע על ליטיגציה מסחרית וסדרי הדין.

למה הלקוח צריך להשתמש בשירותי ליטיגציה מסחרית?
השאלה החשובה מבחינת הלקוחות היא מדוע להשתמש בשירותי עורך דין כדי להציג טענות מסוימות בפני בתי המשפט. בסופו של דבר, הלקוחות מכירים את פרטי התביעה לא פחות טוב מעורך הדין ולכן לכאורה הם יכולים לייצג את עצמם. עם זאת, המצב בפועל שונה לחלוטין ויש חשיבות עצומה לנוכחות של עורך הדין.
רק עורך דין שמתמחה בליטיגציה מסחרית יכול להצביע על סדרי הדין הנכונים בכל דיון. התייעצות עם עורך דין חוסכת זמן וכסף, משפרת את סיכויי התביעה ומקצרת את משך זמן החקירות. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה