יום שבת, 17 בדצמבר 2016

כיסויים לבריכה



כיסוי לבריכת השחייה הנו בעל יתרונות רבים – מבטיחות ועד חסכון בכסף
לאחר שהשקעתם את מיטב כספכם בבניית בריכת שחייה פרטית בחצר, חשוב שלא לשכוח להשקיע גם בכיסוי הולם לבריכה. כיסויים לבריכה הנם בעלי יתרונות רבים, וממלאים מספר פונקציות בטיחותיות וסביבתיות חשובות. בראש ובראשונה – הכיסוי עוזר למנוע מצב בו מישהו עשוי למעוד וליפול בטעות אל הבריכה (קריטי במיוחד בבתים עם ילדים). שנית, הכיסוי תורם למניעת התאיידות בעונת הקיץ, וכך תורם לחסכון בהוצאות על מים. לבסוף, כיסוי הבריכה מסייע לשמור על ניקיון המים שבה מפני לכלוך או נזקי הסביבה. 

כיצד לבחור כיסוי מתאים לבריכה?
בבואכם לבחור מהי האופציה המתאימה לכם ביותר מתוך ההיצע המגוון של כיסויים לבריכה, הקפידו להבהיר מה הכי חשוב לכם להפיק מהבחירה. כך למשל, כיסויים סולאריים מאפשרים לקרני השמש לחדור דרכם ותורמים לחימום המים גם בעונות הקרירות. לעומת זאת, כיסויים תרמיים מצמצמים את אידוי המים ומסייעים לחסוך בעלויות בחודשי הקיץ. הבדל נוסף בין סוגים של כיסויים לבריכה נוגע למנגנון ההפעלה שלהם – קיימים כיסויים ידניים הניתנים לפריסה באופן פשוט, וכן כיסויים המופעלים על ידי מנגנון חשמלי או הידראולי. בהתאם לגודל הבריכה ולתקציב שעומד לרשותכם תוכלו לבחור את הכיסוי ההולם ביותר. 




מתלבטים האם כדאי להשקיע בכיסוי לבריכה?
הוצאתם כסף רב על בניית הבריכה, וכעת אתם מתלבטים האם מומלץ להוסיף עוד כמה אלפי שקלים גם בכיסוי מתאים שלה? התשובה היא חד משמעית – כן, מומלץ. מעבר ליתרונות הבטיחותיים והסביבתיים הרבים שכיסויים לבריכה מציעים, הם גם משתלמים מבחינה כלכלית. כיסוי לבריכה מאפשר לחסוך חלק מן ההוצאות השוטפות הרבות הנלוות לאחזקה של בריכה – החל מחסכון במים, דרך חסכון בחשמל, וכלה בחסכון בכימיקלים. כיוון שלאחר מספר שנים תוחזר ההשקעה במלואה, אינכם צריכים לחשוש מההוצאה הכספית שקנייה כזו מחייבת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה