יום רביעי, 21 בדצמבר 2016

חדר שינה מעוצב



מעצבים בקלות
כולנו מכירים את זה שלפעמים בא לנו שינוי , שינוי בחדר השינה יכול להשפיע על האנרגיות שלכם ועל השינוי בחייכם, חדר שינה מעוצב יסייע לשינה בריאה ויעילה, ולבקרים מוצלחים יותר. כאשר אתם בוחרים את חדר השינה שלכם ישנם פרטים מסוימים שכדאי מאוד לשים אליהם להם , התאורה הטבעית של החדר , צבע החדר , גודל החדר וגובה החדר .



חדר שינה מעוצב – מתחיל מהמיטה
חדר שינה מעוצב בדרך כלל יגיע עם מיטה שידות תואמות וארון . תקדישו במיוחד מחשבה למיטה שאתם רוצים, האם אתם ישנים יותר טוב על מיטה גבוהה או נמוכה? האם אתם ישנים לבד או עם בן/ בת הזוג. שימו לב לא בהכרח המיטה הגדולה ביותר היא הטובה עבורכם רצוי להשאיר מעט מרחב בחדר, אם החדר עמוס השתדלו שהחדר יהיה שהיא ועם מראה גדולה , זה יגדיל את החדר ויעניק לכם תחושה של מרחב , אם החדר חשוך היעזרו במנורות לילה , אם החדר מואר מאוד השתמשו בווילונות מעוצבים. כדי לתת לחדר אתה המדע האישי שלכם תשלבו תמונות בחדר , אך לא יותר מדי , תשתדלו שהחדר יקרה "נקי" גם מבחינה עיצובית , כמה שפחות גירויים לפני השינה מסייעים לשינה טובה ועמוקה יותר .

חדר הורים חדר ילדים
חדר שינה מעוצב צריך להיות כמובן מותאם למי שהולך לשהות בחדר , כאשר מדובר בחדר ילדים חדר השינה יגיע עם שולחן נוח ללימודים ומקומות אחסון למשחקים. אם יש לכם חדר הורים גדול אתם יכולים לשלב פינת ישיבה שתוסיף למראה החדר ויעניק לו ערך מוסף מעבר להיותו חדר שינה . חדר שינה או לא רק כדאי לישון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה