יום רביעי, 28 בדצמבר 2016

ספה פינתית



הדור הבא של הרהיטים כבר כאן ואחד המוצרים הבולטים בקטגוריה הוא ספה פינתית שגם נפתחת. זו ספה שבדרך כלל נפתחת למיטה עם ארגז מצעים, שבו ניתן להשתמש עבור שורה ארוכה של צרכים ומטרות.
כדאי לנצל את ארגז המצעים לא רק לטובת אחסון של המצעים עצמם, אלא גם לאחסון פריטים אישיים, ציוד וכן הלאה. ארגז המצעים חוסך במקום והוא אידיאלי עבור דירות קטנות שנבנות על פי הסטנדרט המודרני. בדירות כאלה מנסים לחסוך בהוצאות הבנייה בתמורה לוויתור על מקום, אך הספה מאפשרת ללקוח ליהנות מכל העולמות ולרכז אותם תחת קורת גג אחת.
כמו כן, ספה פינתית נפתחת היא פתרון לשינה ויש גם אפשרות לישון עם פינה הפוכה. הספה נפתחת בצורה אלגנטית ולא צריך להפעיל כוח או מאמץ בשביל לסגור אותה. היא מומלצת עבור בתי משפחות עם ילדים, מתאימה גם למבוגרים ועולה בקנה אחד עם הצרכים של בתי מלון או חדרי אירוח.

התמיכה והנוחות של ספה פינתית

ספה פינתית ונפתחת עשויה שלדת מתכת ועץ. שלדת המתכת אחראית על מנגנון הפתיחה והסגירה, בעוד העץ מעניק את הפלטפורמה עבור הריפוד. על גבי הספה יש מזרון של קפיצים איכותיים ומעליהם שכבת ספוג. שכבת הספוג מספקת ישיבה ושינה נוחים מאוד, והיא גם זו שהופכת את הספה לרהיט מושלם עבור ישיבה ממושכת במרכז הסלון.

גם הבד של ספה פינתית נוטה להיות קל לניקוי ונוח לתחזוקה. אפשר כמובן לבחור ספה פינתית מבד עור טבעי, אך אלו דגמים נדירים יותר. השימוש הנפוץ הוא בבד ריפוד סינתטי עם מראה ייחודי ומעוצב. זהו סוג הבד שמתאים עבור רוב דגמי הספות וגם לדגמים המובילים של ספות פינתיות או נפתחות למיטה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה