יום שישי, 23 בדצמבר 2016

הלוואות על חשבון קרן השתלמות



הלוואות על חשבון קרן השתלמות

זקוקים להלוואה?
היום ישנן אין סוף אפשריות ללקיחת הלוואות, בוודאי נתקלתם במגוון  של חברות ובנקים המציעים  הלוואות בתנאים שונים. אך האמת היא שכשאר לוקחים הלוואה מאוד קשה לעמוד לאחר מכן בתנאי ההחזר, ריביות בשוק במגמת עלייה מתמדת ולכן יותר ויותר אנשים מתקשים להחזיר הלוואות ומוצאים את עצמם בבור ללא תחתית. אחת הדרכים הבטוחות והמשתלמות ביותר היא לקיחת הלוואות על חשבון קרן ההשתלמות.



הלוואות על חשבון קרן ההשתלמות-  כל אחד זכאי
כל מי שברשותו קרן השתלמות  רשאי להגיש בקשה לחברה אשר מנהלת את קרן ההשתלמות לקבלת הלוואה. ההלוואה ניתנת על סמך החיסכון בקרן ההשתלמות שלכם, בסכום של עד 80% מערך הפדיון עבור כספים נזילים ועד 50% עבור כספים לא נזילים. לעד כ-7 שנים. כאשר בכל שלב תוכלו לסגור את ההלוואה ללא קנס. הלוואות על חשבון קרן השתלמות ניתנות בשני סוגים: בריבית משתנה (פריים) או בריבית קבועה (צמודת מדד). כאשר מדובר על הלוואות על חשבון קרן ההשתלמות אין צורך בערבים הקרן עצמה היא בעצם הערבות, בנוסף קרן ההשתלמות שלכם לא תפגע מבחינת וותק ונזילות.

כיצד מגישים בקשה לצורך הלוואות על חשבון קרן ההשתלמות?
תהליך הגשת הבקשה כדי לקבל הלוואה על חשבון קרן ההשתלמות פשוט מאוד וזהה בכל החברות. הדרך הנוחה ביותר היא לפנות לסוכן ביטוח שלכם מטעם החברה המנהלת את הקרן לאחר מכן תצטרכו לדאוג למספר טפסים כגון: צילום תעודת זהות, אישור בנק על ניהול חשבון הבנק שלך לצורך ביצוע העברה בנקאית, טופס הוראת קבע, טופס בקשת הלוואה. בדיקה לצורך קבלת הלוואה נעשית תוך זמן קצר מאוד ומרגע שתקבלו תשובה חיובית הכסף יהיה אצלכם תוך כ-10 ימים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה