יום שבת, 17 בדצמבר 2016

ארון הזזה



ארון הדרך לסדר
כולנו יודעים שאחד הדברים החשובים ביותר בנראות הבית הוא עד כמה הוא הוא מסודר. אם יש לכם נטייה לפזר בגדים בכל החדר ככל נראה הארון שלכם לא מספיק נוח לשימוש, ארון הזזה חוסך מקום בחדר מקנה לו מראה מעוצב ואסתטי ולא פחות חשוב מכך נוח לשימוש. ארון הזזה מאפשר לנו לשלב בין יעילות לעיצוב מודרני. ארון שיהיה בעל שטח פנימי גדול מספיק יוכל לשמש אתכם לא רק לאחסון בגדים ויעזור לכם להגיע למראה בית מסודר יותר.



תתאימו את הארון אליכם
בראש ובראשונה מדדו את החדר בו אתם רוצים להציב את הארון , ודאו כי אכן זה המקום הטוב ביותר , זכרו אתם לא חייבים לקנות ארון שימלא את כל החלל אם אתם יכולים להסתפק בארון קטן יותר, תלוי איך שאתם מעצבים את החדר , אם בחרתם ארון מראות הוא יגדיל את החדר. אם אתם לא גרים לבד שימו לב ארון הזזה הוא שקט יותרמכיוון שאין טריקת דלתות, דבר שאולי נראה שולי אך יכול לשנות הרבה כאשר שאר דיירי הבית ישנים. היום יש אפשריות מגוונות של עיצובים , כשמדובר על ארון הזזה, ישנם ארונות בעלי זכוכית שקופה וחלבית, עץ , מראות , ואפילו עיצובים בהזמנה אישית , בדקו את כל האפשריות לפני שאתם בוחרים את הארון.

ארון הזזה לשנים רבות
כשאתם בוחרים ארון חשוב שתבחרו אותו כך שישרת אתכם לשנים רבות , הלא מדובר בפריט יקר, הקפידו לבדוק מאיזה חומר עשוי הארון וכמה מורכבת ההתקנה שלו, ארון הזזה פשוט יותר להרכבה, ותופס פחות מקום לכן בעתיד יהיה לכם קל יותר לעצב מחדש את החדר מבלי להחליף ארון


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה