יום שבת, 17 בדצמבר 2016

קורס GMAT בלימוד עצמי



אם אתם חולמים על תואר שני במנהל עסקים, מבחן ה-GMAT הולך להיות קטן עליכם
התואר השני במנהל עסקים (MBA) מעולם לא הרגיש קרוב יותר. סיימתם בהצלחה את לימודי התואר הראשון, עשיתם את כל הבירורים הנדרשים לגבי דרישות הקבלה במוסדות הלימוד המובילים בארץ ובעולם, וכעת כל שנותר הוא לעבור בהצלחה את מבחן ה-GMAT. מבחן ה-GMAT אורך כשלוש וחצי שעות וכולל שאלות ממגוון תחומים, ובראשם התחום הכמותי והתחום המילולי. חלק מהאוניברסיטאות דורשות ציון GMAT כללי בעוד שאחרות מסתפקות בציון של החלק הכמותי – וחשוב להכיר מראש את הדרישה במוסד אליו אתם מעוניינים להגיש מועמדות. 




אילו יתרונות מציע קורס GMAT בלימוד עצמי על פני קורסים אחרים?
קורס GMAT בלימוד עצמי הנו המסלול האידיאלי לכל אותם אנשים אשר מורגלים בלמידה עצמאית, ואינם זקוקים להוראה פרונטאלית של חומרי הלימוד. קורס GMAT בלימוד עצמי כולל את כלל קשת החומרים אשר מועברים בקורסים אחרים, ופשוט מציע לתלמיד לקבל אותם באופן אחר (באמצעות שיעורים מוקלטים בוידאו, חוברות הדרכה מקיפות וכו'). במידה וישיבה בכיתה מלאה צפויה רק להלחיץ אתכם יותר, או שאתם מעדיפים ללמוד בשעות לא שגרתיות של היום, כנראה שעדיף להירשם לקורס במתכונת של למידה עצמאית. 

בחרתם בקורס GMAT בלימוד עצמי? מספר טיפים נוספים ללמידה אפקטיבית  
אם בחרתם קורס GMAT בלימוד עצמי, תוכלו למקסם את הלמידה שלכם באמצעות דאגה לסביבת לימוד נוחה ושקטה. הקפידו ליצור לעצמכם שגרת למידה מסודרת, בימים ובשעות קבועים ככל הניתן. נהלו מעקב מסודר אחר לוח הזמנים והמשימות שלכם, וודאו כל העת כי אינכם צוברים פערים בחומר. קורס GMAT בלימוד עצמי מחייב אתכם להיות עם יד על הדופק כל העת – אולם אל חשש, ההשקעה משתלמת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה