יום שבת, 27 במאי 2017

תמ"א 38 רמת גן



מאז שנת 2005, תכנית תמ"א 38 מובילה התחדשות עירונית בחלקים נרחבים בארצנו
בשנת 2005 התקבלה בממשלת ישראל החלטה להוציא לפועל את תכנית המתאר הארצית לחיזוק מבנים קיימים מפני רעידות אדמה, או כפי שהיא ידועה יותר – תמ"א 38. תכנית זו, שמטרתה לגרום למקסימום אזרחים להיות מוגנים מפני רעידות אדמה, בדגש על מי שמתגורר בבניינים ישנים יותר, משתמשת בשורה של תמריצים והטבות שניתן לקבל במסגרת תכנית השיפוץ בכדי לעודד אנשים לנקוט בה. כעת, נכיר אפשרויות שונות של תמ"א 38 ברמת גן, ואת הדרך הנכונה לנצל הזדמנויות של תמ"א בעיר מבוקשת כל כך מבחינת מגורים.

תמ"א 38 רמת גן – התכנית שמחדשת את פני עיר הגנים
רמת גן היא עיר שאיכות החיים בה היא גבוהה למדי, מערכת החינוך בה היא איכותית ביותר, ובאופן כללי יש לה ביקוש נרחב מבחינת מגורים באזור המרכז. כל זה עומד בחפיפה לכך שמדובר בעיר בתנופה עצומה של תמ"א – שכונות שלמות כמו רמת יצחק ורמת השקמה עוברות תנופה של שיפוצים ולעתים גם של בנייה חדשה (במסגרת תיקון 2 שמאפשר גם פינוי בינוי במסגרת התמ"א), וכך פרויקט תמ"א 38 ברמת גן משנה את פני העיר ומאפשרות לאנשים לשדרג משמעותית את איכות החיים בבית שלהם כאשר הם חיים בבית ישן יחסית.

תמ"א 38 רמת גן – כדאי לדעת איך לנצל הזדמנויות איכותיות לשיפור איכות החיים
אם אתם מחפשים אפשרויות של תמ"א 38 רמת גן היא אופציה לא רעה בכלל. עליכם לבדוק בניינים שמועמדים לתמ"א או שעוברים הרחבה במסגרת פינוי בינוי או שיפוץ בתמ"א – וכך לקבל תנאים איכותיים ביותר ברכישה ובהשקעה בדירה שלכם. הדבר יכול להשתלם לכם במידה נרחבת, ולזכות אתכם בדירה חדשה ואיכותית בעיר מבוקשת ומרכזית ביותר.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה