יום שבת, 27 במאי 2017

הגדלת מסגרת אשראי



הגדלת מסגרת אשראי

אם הגענו למצב בו אנו מעוניינים לבקש הגדלת מסגרת אשראי מהבנק שלנו, ראוי שנדע מספר דברים חשובים בטרם אנו ניגשים לבקש את אותה הגדלת מסגרת הלכה למעשה. הגדלת מסגרת אשראי אינה יכולה להיעשות באופן אוטומטי מן הסתם. לטובת העניין ישנם כמה תנאים שצריכים להתקיים. ננסה לכתוב כאן מעט אודות עניין הגדלת מסגרת אשראי, ומהן הדרישות לטובת עניין זה, על מנת שכאשר תיגשו אל פקיד הבנק שלכם, תוכלו לעשות זאת בצורה הנכונה ביותר עבורכם.

בטחונות לטובת הגדלת מסגרת אשראי

ראשית לכל, יש לדעת, כי הבנק מחתים את בעלי העסקים על מסמך ערבות אישית לעסק. זו היא בטוחה מסוכנת למדי, ולמעשה, המסוכנת ביותר שאתם כבעלי עסק, יכולים לתת לבנק מטבע הדברים. משמעות של בטוחה זו, היא בעצם שיעבוד של נכסי בעל העסק ומשפחתו, אל הבנק. חשוב לומר, כי לפני שתחתמו על טופס שכזה, ראוי לשקול על ויתור על  מסגרת האשראי המותנית כאן לאור האמור. הגדלת מסגרת אשראי, כאמור, מחייבת זהירות ושיקול דעת במתן הביטחונות לבנק. ישנן ערבויות נוספות אותן תוכלו להעניק לבנק, כגון: שעבוד נכס מטלטלים (למשל, רכב הנמצא בבעלות בעסוק וכיוצא בזה נכסים אחרים); שעבוד צף על סחורת העסק; שעבוד נכנס מקרקעין, ערבות צד ג' ועוד.

כדאי להיעזר ביועץ פיננסי מבין דבר
 
יועץ כזה יכול לסייע לכם לבדוק הצעות שונות לטובת הגדלת מסגרת אשראי. ישנם מספר גופים בשוק שיכולים לספק אשראי לעסק שלכם. נמליץ לכם מאוד להיעזר ביועץ פיננסי, ששירותיו יסייעו בידכם לנהל משא ומתן עם מספר גופי אשראי ובנקים במקביל, בכדי שתוכלו לקבל, בסופו של דבר, הגדלת מסגרת אשראי לה את מייחלים, בעיקר במצב בו עליכם להעמיד בטחונות כלשהם לטובת הגדלת מסגרת אשראי. אכן ישנם מקרים בו תמצאו כי גופי אשראי או בנקים אחרים יסכימו להעמיד עבורכם אשראי בתנאים נוחים יותר מאלו של סניף הבנק מולו אתם רגילים לעבוד.

לסיכום

נחזור ונאמר, כי פעולת הגדלת מסגרת אשראי צריכה להתבצע בשיקול דעת ובהבנת הגורמים והמשתנים כולם מבעוד מועד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה