יום רביעי, 24 במאי 2017

הכנה למבחן GMAT


כך תצליחו במבחן הGMAT
מבחן הgmat הוא ללא ספק אחד המבחנים המסובכים ביותר שתלמיד יכול לגשת אליהם. מבחן הgmat מאוד ובנוי מיותר ממאתיים שאלות שכל כמה שאלות מרכיבות פרק, ואיך לא, לכל פרק יש זמן קצוב. הכנה למבחן GMAT הכרחית מאוד כדי לעבור אותו בכל צורה שהיא כאשר יש אנשים שמעדיפים ללמוד בצורה עצמאית לעומת אנשים שמחליטים לקחת קורס הכנה ולהתכונן או בצורה אישית או כקבוצה. הכנה למבחן GMAT יכולה להכין כל אחד כך שהציון הסופי שלו יהיה הציון המיטבי שיכל להוציא, הרבה יותר מהסימולציה הראשונה שלו. עקומת הלמידה בקורסים השונים גבוהה מאוד ואחד מהגורמים שהופכים את ההכנה לטובה הם המורים המנוסים.




קחו את הזמן במבחן
כשלוקחים את המבחן ומפרקים אותו לשאלה שאלה, מגלים שהמבחן לא נורא כל כך. מה שהופך את המבחן לסיוט של ממש הוא הזמן שחולף במהירות ומחייב אתכם לא רק לענות מהר על השאלות אלא לענות עליהן בקצב מסחרר לאורך של שלוש שעות שלמות. האינטנסיביות של המבחן היא אחת הבעיות הגדולות עמן צריכות להתמודד החברות שמכינות את התלמידים למבחן והכנה למבחן GMAT על סמל סימולציות ותרגולים רבים הוא המפתח להצלחה. גם במבחן עצמו ברגע שיש עודף זמן בגלל שחלק אחד מהפרק סוים לפני הזמן, חשוב לדעת כיצד לייעל את הזמן הנותר לחזרה לשאלות מעורפלות שסומנו מראש.

תרגול, תרגול ועוד קצת תרגול
אמנם בהכנה למבחן GMAT יש לימוד רב, בעיקר של אוצר מלים ונוסחאות מתמטיות לפתרון מהיר של בעיות. לומדים גם כיצד לכתוב חיבור נכון וכיצד להבין שאלות במהרה. עם זאת, החלק העיקרי בקורס הוא התרגול המאסיבי שהתלמידים עוברים ולכן ההשקעה של התלמיד וההפנמה של חשיבות התרגול הם מה שיביאו אותו לציון המבוקש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה