יום שבת, 27 במאי 2017

קניית פסנתרים



קניית פסנתרים

הפסנתר הוא כלי נגינה קלאסי ונפוץ ומושלם לאוהבי מוזיקה ונגינה

מאז ומתמיד היה לכם חלום לדעת לנגן? הילד החליט כי רוצה ללמוד לנגן? הפסנתר הוא הכלי המושלם בשבילכם! הפסנתר הוא כלי מיתר, ובתוכו מיתרים רבים. כל הקשה על קליד (מקש) בפסנתר גורמת לצליל המופק מאחד המיתרים. בנוסף, הנגינה על הפסנתר לא דורשת מיומנות קשה (כמו פריטה על גיטרה או נגינה בכינור) ולכן הוא מותאם לגילאים רבים, וכמעט כל אדם יכול ללמוד לנגן עליו תוך זמן קצר. הפסנתר נועד לשמש את בעליו לשנים רבות ומחירו לרוב לא זול, ולכן חשוב לדעת לבחור בחוכמה ובצורה מושכלת את הפסנתר שלכם. נבין מהם השיקולים קניית פסנתרים.




יש מגוון רחב של דגמי פסנתרים. אז איך נבחר את הדגם המתאים לנו?

ראשית, יש שני סוגים של פסנתרים. פסנתר קיר, שבנוי לאורך ולכן תופס פחות מקום, ופסנתר כנף שבנוי בצורה אופקית ולכן תופס יותר מקום. חשוב לדעת, שאיכות הצליל של פסנתרי הכנף טובה מזו של פסנתרי הקיר, אך עלותם גבוהה בהרבה, לכן לרוב ניתן להסתפק בפסנתר קיר איכותי.
שנית, מחירם של הפסנתרים נע בין 8,000 ל35,000 ולכן חשוב לדעת מה יהיה השימוש בפסנתר זה ובכך להתאים את הקנייה אליו. לדוגמא, אם הפסנתר נקנה עבור ילד שרק החל לנגן, לא מומלץ לקנות פסנתר יקר ומהודר, אלא להשקיע בפסנתר איכותי אך זול יותר. ואם הוא נקנה בכדי לשמש לדורות רבים ובשימוש קבוע, תוכלו להשקיע קצת יותר כסף ולקנות פסנתר איכותי ויקר יותר.

קניית פסנתרים מושכלת תעזור לכם ליהנות מהפסנתר בצורה המיטבית

אם תשקיעו מחשבה בעת קניית פסנתרים ותגיעו מוכנים כך שאתם יודעים מהו טווח המחירים שהקצבתם ומה יהיה השימוש בפסנתר, תוכלו ליהנות מקנייה שתשתלם בדרכים רבות. בהצלחה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה