יום רביעי, 24 במאי 2017

איך מבצעים בדיקת התאמה זוגית?



יש שתי דרכים מרכזיות לבצע בדיקת התאמה זוגית. הדרך הראשונה היא להשתמש במחשבון התאמת מזלות על פי תורת האסטרולוגיה. מטרת המחשבון היא לבדוק התאמה בין תאריכי לידה וכך לנבא את אופי מערכת היחסים בין בני הזוג. המחשבון גם מסייע לצפות את הקשיים, החששות, היתרונות, החסרונות וסיכויי ההצלחה של הקשר בטווח הקצר והארוך. בני הזוג יכולים להשתמש במחשבון באופן אישי או דיסקרטי ולבחור כיצד לפעול לאור הממצאים.

הדרך השנייה כוללת שימוש במחשבון נומרולוגי. זהו מחשבון שבעזרתו ניתן לבצע בדיקת התאמה זוגית לפי שם בת הזוג ובן הזוג ושם המשפחה של כל אחד מהם לפני הנישואין. המחשבון מבוסס על תורת הנומרולוגיה ולכן הוא מייחס משמעות מיסטית למספרים. כמובן שאין לראות בתוצאות המחשבון האסטרולוגי או הנומרולוגי גורם בלעדי להצלחת הקשר הזוגי, אך ניתן להיעזר בו יחד עם אמצעים נוספים.




מי יכול לעזור בביצוע הבדיקה?
אנשי מקצוע מתחום המיסטיקה יכולים לעמוד לרשות בני זוג שמעוניינים לבצע בדיקת התאמה. רוב אנשי המקצוע שעוסקים בתחום הם בעלי ידע בנומרולוגיה, אסטרולוגיה ומיסטיקה. הם מתמצאים בשפע המידע שקשור לענף הזוגיות ומסייעים להוביל בני זוג לאורך מערכת היחסים. התייעצות עם אנשי מקצוע מן הסוג הזה מתאימה גם לבני זוג שעומדים בפתחה של מערכת יחסים חדשה, וגם לכאלה שכבר נמצאים בתוך מערכת יחסים קיימת וארוכת שנים.

הדבר החשוב הוא לבצע בדיקת התאמה זוגית על ידי הזנת פרטים מדויקים ונכונים. יש לדייק בהזנת השמות הפרטיים ושמות המשפחה במידה ומשתמשים במחשבון נומרולוגי, ולהקפיד על רמת דיוק דומה גם בהזנת פרטי תאריך לידה ומזלות במחשבון אסטרולוגי. זו הדרך היחידה להגדיל את סיכויי ההצלחה של המחשבון ואת אמינות התוצאות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה