יום רביעי, 31 במאי 2017

לימודי קולנוע



אוהבים סרטי קולנוע? רוצים להיות חלק בתעשייה זוהרת זו? זה בשבילכם
ההחלטה על מסלול לימודים לקריירה הינה החלטה לא פשוטה שכמעט כל אדם מתמודד איתה בחייו. כל אחד רוצה לשלב בין התחביב שלו למקצוע שיוכל להתפרנס ממנו ולחיות ברמה גבוהה ככל שניתן. אחד מתחומי הלימודים הנחשקים ביותר בעיני רבים הוא תחום הקולנוע, ביננו חיים לא מעט חובבי קולנוע והיום באמצעות קורסים ברמה אקדמאית כל אחד עם תשוקה לתחום זה יכול להפוך את התחביב למקצוע אמיתי. 




מהלך לימודי הקולנוע
היום ניתן ללמוד את מקצוע הקולנוע במוסדות לימודים רבים בארץ, בין אם מדובר באוניברסיטאות, מכללות או בתי ספר פרטיים. כל אחד יכול לבחור את מוסד הלימודים שמתאים לו ביותר. לימודי הקולנוע כוללים שני חלקים עיקריים, החלק הראשון הינו חלק תיאורטי, בחלק זה לומדים הסטודנטים את כל התיאוריות אשר קשורות לעולם הקולנוע. החל בהיסטוריה של הקולנוע, טכניקה קלונועית, הבדלים בין ז'אנרים, השפעות תחום הקולנוע על החברה ועוד. נוסף לחלק התיאורטי לימודי קולנוע משלבים גם חלק מעשי, באמצעות סנדאות יישומייות לומדים הסטודנטים הכל על צילום, תאורה, הפקה, ערכית וידאו, בימוי, אפקטים ועוד. באמצעות הידע הפרקטי והתיאורתי יוכלו התלמידים לקראת סוף הלימודים ליצור בעצמם סרט קולנוע, אלו ידועים גם בשמם סרטי גמר. סרטי גמר מוקרנים באירוע מיוחד בסוף הלימודים וכן סרטים טובים זוכים לייצג את ישראל בפסטיבלי קולנוע ברחבי העולם. 

הדרך להוליווד קצרה מתמיד
לימודי קולנוע הם לרוב בהיקף של שנתיים עד שלוש שנים של לימודים. לאחר השלמת הלימודים וקבלת תעודת הגמר יוכלו הבוגרים להשתלב בעולם הקולנוע בישראל או בעולם. סטודנטים אשר יפגינו יכולות וכישרון בקולנוע יוכלו להגיע הכי רחוק שאפשר – עד הוליווד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה