יום רביעי, 24 במאי 2017

הלוואות חוץ בנקאיות



הלוואה לכל מטרה
אנשים רבים צריכים כסף מזומן בלי יכולת לדחות את התשלום בגלל מצבים רבים. למשל, זוג שרוצה להתחתן אך רוצה לעשות זאת עוד השנה ולא לחסוך עוד כסף כדי להצליח לעמוד בהוצאות האירוע, רכב שנהרס והכרחי למשפחה שלמה וכעת יש צורך לרכוש רכב חדש, לימודים לילדים ועוד שלל מטרות. הלוואות משמשות את הלקוח לכל מטרה וכל עוד הוא יעמוד בפריסת התשלומים ובהחזרים החודשיים שניתנו לו, הוא יוכל לקבל את הכסף. כמובן שלא כל אחד יכול לקבל הלוואות, לא משנה אם מדובר על הלוואות מהבנק או הלוואות חוץ בנקאיות, ועליו להוכיח את היכולת שלו להחזיר את הכסף במועד שנקבע. 




תמיד להתמקח על התנאים
אדם שיבקש הלוואות ולא יתמקח על התנאים יכול למצוא את עצמו בעסקה ממש לא טובה. גם אם בדקתם את האפשרויות להלוואות חוץ בנקאיות וגם אם בדקתם דרך הבנק חשוב מאוד להתמקח על התנאים ואף פעם לא להסכים על ההצעה הראשונה שאתם מקבלים. להלוואות שאתם לווים תהיה השפעה רבה על היכולת הפיננסית שלכם ואסור לכם לפשל ולא להחזיר את הסכום או לקבוע סכום גבוה מאוד ביחס ליכולת שלכם. נסו כמה יותר להקל על התנאים שלכם, המיקוח על הלוואה אינו חד צדדי. 

גובה ההחזרים ישפיעו על עתידכם הקרוב
גם כשלוקחים הלוואות חוץ בנקאיות שלעתים נדמות כאילו הן פשוטות יותר ונוחות יותר, אסור לזלזל בתנאים שנקבעו בה ואתם חייבים להיות מאוד מחושבים עם הכסף כדי לא להגיע למצב שאתם במינוס. ההלוואות ניתנות גם לפי ההון האישי שלכם וגם לפי מצבכם הבנקאי בשנים האחרונות, כאשר נמדדת גם יכולת הכנסה חודשית ונכסים שלרשותכם. ההחזרים שילוו אתכם בדרך כלל לכמה שנים יהיו משמעותיים מאוד ולכן הפכו אותם לכמה שיותר נוחים ומתאימים עבורכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה