יום שישי, 15 בספטמבר 2017

לופטים בדרום לכל סוגי האירועים



אחד היתרונות הגדולים של לופטים בדרום הוא שהם מתאימים לכל סוגי האירועים. אפשר להשתמש בלופטים מן הסוג הזה בשביל להפיק אירועים פרטיים ועסקיים, להזמין אורחים מכל רחבי הארץ וגם לחסוך בהוצאות.

הלופטים מאובזרים ברמה גבוהה והם נמצאים במיקום גיאוגרפי נוח ונגיש. בעזרת הלופטים ניתן לחגוג למשל ימי הולדת עם חברים ומשפחה או להזמין קרובים למסיבות רווקים ורווקות. הלופטים גם זמינים לאורך כל השנה והם זולים יותר בהשוואה למקומות דומים במרכז ובצפון.




מה ההבדל בין אירועים פרטיים ועסקיים?
מלבד ימי הולדת או מסיבות רווקים ורווקות, האירועים הפרטיים שנערכים בתוך לופטים בדרום כוללים מסיבות גיוס. יש גם אירועים משפחתיים שיכולים להתאים ללופטים כאלה כמו בר מצווה אינטימית בנוכחות המעגל הקרוב בלבד, בת מצווה לחברות של הילדה מבית הספר או במקרים מסוימים אפילו חתונה מצומצמת. 
בקטגוריה של אירועים עסקיים יש סוגים שונים של לופטים בדרום. אלו לופטים שמיועדים לאירועים כמו הרמת כוסית, השקת מוצר וימי גיבוש או ערבי חברה. אפשר לתאם את השכרת הלופטים לכמה שעות באמצע השבוע וניתן גם להזמין את העובדים לאירועים בשישי או שבת. הכל תלוי במאפייני החברה ובזמינות של הלופטים עבור הלקוחות.

כל הסיבות לבחור בלופטים בדרום
לופטים בדרום מציעים יתרונות בהשוואה לאולמות אירועים או בתי מלון. כך למשל בחלק מהלופטים יש ג'קוזי, הוט טאב ומתחמי ספא ויש גם מקומות שבהם ניתן להישאר ללון ללילה אחד או יותר בתיאום מראש.
לבסוף, לופטים בדרום זוכים להצלחה כי הם משתלמים מבחינה כלכלית ואטרקטיביים לסוגים שונים של אירועים פרטיים או עסקיים. בניגוד לבתי מלון, בלופטים יש פרטיות מלאה ואין צורך לעבור בקבלה או לפגוש אנשים אחרים במהלך האירוע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה