יום רביעי, 6 בספטמבר 2017

המדריך המלא להוספת סנטף לפרגולה



בעלי פרגולה בבית, בגינה, בחצר, בגג או במרפסת חייבים להביא בחשבון את היתרונות של הוספת סנטף. מדובר בלוח פוליקרבונט ייעודי שבו ניתן להשתמש לטובת שורה ארוכה של מטרות. במקור משמש הסנטף לקירוי מקומות ציבוריים או פרטיים, אך על גבי הפרגולה הוא גם יכול לסייע להגנה מפני הגשם. בעזרת הסנטף אפשר להאריך את חיי הפרגולה וליהנות ממנה בחורף או בעונות המעבר. המשקל של הסנטף נמוך, הצבע והגוון שלו נבחרים לפי דרישות הלקוח והוא מורכב בקלות ובמהירות.

יש כמה דברים שכדאי לדעת טרם הוספת סנטף לפרגולה. ראשית, הסנטף בדרך כלל מסופק עם אביזרים משלימים וכדאי לשאול את החברה המבצעת לגביהם. שנית, יש לברר מה כוללת עלות ההתקנה ולהשוות בין סוגי לוחות. רצוי גם לבצע מדידה מדויקת של הפרגולה וכך לדאוג לקירוי יעיל לאורך זמן. בעזרת הסנטף ניתן לקרות את הפרגולה גם כנגד קרני UV, לשמור עליה מפני מזג האוויר ולהאריך את חייה בלי להתאמץ וללא צורך בשום סוג של תחזוקה.

חישוב כמויות לפני הוספת סנטף לפרגולה
לא ניתן להוסיף סנטף לפרגולה בלי לחשב בצורה מדויקת את הכמויות. הדרך הנכונה לחשב כמויות היא למדוד את רוחב הפרגולה, לבדוק את המרחק בין השלבים ולבדוק באיזה גודל אפשר להשיג את הלוחות עצמם. גם בנושא הזה הפתרון הכי טוב הוא להתייעץ עם אנשי מקצוע ולהעביר אליהם את האחריות על המדידה. אנשי מקצוע יודעים כיצד למדוד את הפרגולה באופן מדויק והם גם יעשו הכל בשביל לחשב את הכמויות עבור הלקוח. לסיכום, סנטף לפרגולה מציע יתרונות רבים שאותם ניתן לנצל בבית ובגינה. את הסנטף מוסיפים לאחר מדידה יסודית ותוך התייחסות לאביזרים משלימים ולעלויות. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה