יום שישי, 15 בספטמבר 2017

טיפים לבחירת קורס קיובייס



קיובייס היא תוכנה ליצירת מוזיקה אלקטרונית ויש לו המון פונקציות מתקדמות. הדרך הטובה ביותר להכיר את התוכנה ואת היתרונות שלה היא לעבור קורס ייעודי. קורס מקצועי מתאים לסטודנטים בטווח רחב של גילאים ובעזרתו ניתן גם להתקבל לעבודה בתחום המוזיקה, ליצור מוזיקה באופן עצמאי או להמשיך ללימודים מתקדמים של טכנאות סאונד. עם זאת, לא תמיד קל למצוא את הקורס המושלם לתוכנת קיובייס ולכן כדאי לשים לב למספר נושאים.



ראשית, הטיפ החשוב ביותר לבחירת קורס קיובייס הוא לבדוק את מספר שנות הניסיון של מוסד הלימודים. אפשר לעשות זאת באמצעות מידע שמופיע באתרי האינטרנט או על בסיס שיחת היכרות עם יועצי הלימודים. כיום ניתן ללמוד קורס קיובייס במכללות ובתי ספר מקצועיים בכל רחבי הארץ, אך ההבדל בין שנות הניסיון עשוי להיות משמעותי עבור מי שלא מביא אותו בחשבון ומתייחס אליו ברצינות הראויה.

כמה עולה הקורס?
רצוי לבחור קורס קיובייס גם לפי נושאי הלימוד עצמם. בהקשר הזה מומלץ לבדוק במה הקורס עוסק ואיזה נושאים חסרים. אפשר להשוות בין תכניות לימודים של קורסים ולהתייעץ עם המרצים. רצוי גם לערב אנשים שכבר עברו את הקורס, לשאול אותם על יתרונות וחסרונות של בתי ספר מסוימים או להתעניין ביקורות שמופיעות ברשתות החברתיות.

בניגוד למה שנהוג לחשוב, דווקא המחיר של קורס קיובייס לא אמור לשמש כפקטור בבחירת מסלול הלימודים. תמיד עדיף לשלם עוד כמה מאות או אלפי שקלים על קורס מקצועי מאשר להתאכזב ממנו. רצוי לתת עדיפות לקורס שכבר הוכיח את עצמו ולוודא שהוא מועבר על ידי מרצים מנוסים. כך ניתן להפיק תועלת מלאה מהקורס ולסיים אותו עם ידע מעשי בתוכנת קיובייס ובתוכנות מוזיקה אחרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה