יום ראשון, 17 בספטמבר 2017

כך תבחרו קורס GMAT מומלץ



הדרך הנכונה לבחור קורס GMAT היא להשתמש בהמלצות אובייקטיביות. ניתן לאסוף המלצות מחברים, קרובים ובני משפחה ולהשוות בין מסלולי לימוד לפי הצרכים האישיים של כל סטודנט. עם זאת, מידע על קורס GMAT מומלץ לא תמיד מספיק בשביל לשפר את סיכויי הקבלה לתואר שני במנהל עסקים. רצוי לשלב בין המלצות על קורסים שונים לבין בדיקה לעומק של מאפייני הלימודים והערך המוסף שלהם.
למידע נוסף על קורס GMAT לחץ כאן.

בשלב הראשון אפשר למשל לבחור קורס GMAT מומלץ לפי הידע והניסיון של המרצים. ניתן לברר מה רמת הניסיון של המרצים באמצעות יצירת קשר עם יועצי הלימודים של המוסד האקדמי, להגיע לשיעור ניסיון או להיכנס לאתרי האינטרנט ולקרוא עליהם. מרצים מנוסים שבקיאים בחומרי הלימוד יכולים לסייע לסטודנטים שמתקשים עם השפה האנגלית ולתרום להם לקראת התואר השני במנהל עסקים.

בשלב השני ניתן לבחור קורס GMAT מומלץ גם לפי המחיר. אין סיבה לחרוג מתוך מסגרת התקציב בגלל שמדובר על קורס עם המלצות, מה גם שיש תחרות רבה בין מוסדות הלימוד. הסטודנטים צריכים לנצל את התחרות הזו ולבדוק איזה קורס עונה על הצרכים שלהם באופן מדויק.




מה לומדים בקורס GMAT מומלץ?
נושאי הלימוד של קורסי הכנה למבחן GMAT פחות או יותר זהים. מצד שני, בקורס GMAT מומלץ שמים דגש גם על תרגול מעשי, על בדיקה בפועל של מבחנים וסימולציות ועל עדכונים של הסטודנטים בזמן אמת.
המלצה מעידה על רמה גבוהה של הקורס ובעיקר על מחויבות של המרצים. אלו בדרך כלל יתרונות שלא קיימים בקורסי הכנה בלי המלצות, אך חשוב לשים לב אליהם עוד בשלבים מוקדמים של השוואה בין מסלולים שונים ולשאול את נציגי הלימודים בכל מקרה של התלבטות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה