יום ראשון, 17 בספטמבר 2017

מבחן GMAT לפני תואר שני במנהל עסקים



הרבה סטודנטים עם תואר ראשון במנהל עסקים חושבים ברצינות על תואר שני. בעזרת תואר שני במנהל עסקים הם יכולים להעשיר את הידע שלהם, להשיג יתרון בשוק עבודה תחרותי ולהיחשף לאפשרויות תעסוקה בארץ ובעולם. תואר שני במנהל עסקים הוא גם תנאי ללימודי המשך באקדמיה ולמחקר של הענף והתחום. כתוצאה מכך, התואר השני מבוקש על ידי סטודנטים למנהל עסקים והוא מחייב אותם לעמוד בתנאי קבלה מסוימים.

אחד מתנאי הקבלה לתואר שני במנהל עסקים הוא מבחן GMAT. המבחן נערך בשפה אנגלית והציון עבורו מחושב באופן אדפטיבי. GMAT נחשב מבחן קשה אפילו ביחס למבחנים אחרים באקדמיה כמו הפסיכומטרי, בעיקר כי הוא כולל מגוון רחב של נושאים. מוסדות האקדמיה המובילים בעולם משתמשים במבחן הזה במטרה לסנן בין מועמדים לתואר שני במנהל עסקים והוא נערך מספר פעמים בשנה.




איך עוברים מבחן GMAT?
הדרך הטובה ביותר להגדיל את סיכויי ההצלחה לעבור מבחן GMAT היא לעבור קורס הכנה ייעודי. קורס הכנה כולל את כל מה שהסטודנט צריך לדעת על מבנה המבחן, אופי השאלות והנושאים. בעזרת קורס הכנה אמנם לא ניתן לבדוק את מידת ההתאמה של הסטודנט לתואר שני במנהל עסקים, אך בהחלט אפשר להיערך טוב יותר למבחן.

קורס הכנה למבחן GMAT משלב בין הוראה פרונטאלית, לימוד תאורטי, התנסות ותרגול. השילוב בין כלי הלמידה האלה חושף את הסטודנטים לשיקולים שונים בכל הנוגע למענה על השאלות במבחן GMAT. בעזרת התרגול המוקדם ניתן למשל להכיר את מאפייני המבחן ולהביא בחשבון את הדרישות שלו, בעוד ההוראה הפרונטאלית עוזרת בעיקר בכל הנוגע לחלק הכמותי והמילולי. כמו כן, התרגול מעניק תחושת ביטחון לסטודנט ועוזר לו להרגיש מוכן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה