יום שבת, 16 בספטמבר 2017

חנות פסנתרים



חנות פסנתרים

לקנות פסנתר עם אחריות

אם אתם חוששים לקראת רכישת פסנתר אתם לא לבד. בהוצאה כספית גדולה שכזו ובכלי נגינה גדול וקשיח מצד אחד אך רגיש ועדין מצד שני, יש הרבה בעיות שיכולות לצוץ בעיקר בחודשים הראשונים אחרי הקנייה. כשקונים פסנתר מחנות פסנתרים הקנייה הרבה יותר בטוחה בעיקר בגלל הבדל אחד: האחריות. חנות פסנתרים מעניקה אחריות לכל הפחות לשנה הראשונה לאחר הקנייה כך שאתם יכולים להיות רגועים לגבי כל נזק שיקרה לפסנתר. כיוון מיתרים או קריעה שלהם, נזק לקלידים או כל אזור אחר בפסנתר שעלול להינזק, יקבל טיפול מלא ויקנה לכם הרבה שקט נפשי.




קנייה פרונטלית הרבה יותר פרקטית

כשמחפשים פסנתר ברשת האינטרנט זה ממש כמו לחפש דירה או רכב. אמנם תמונות של הדירה יכולות להרשים אותנו מאוד אך עלינו להתרשם ממנה בעיניים שלנו כדי להבין האם הקנייה משתלמת. גם רכב לא בוחרים רק מתמונות ולפני שמוציאים כמה עשרות אלפי שקלים, יש צורך לנסוע עליו ולהתרשם מהביצועים והנוחות שלו. כך בדיוק הדבר עם פסנתר ורק חנות פסנתרים יכולה לאפשר לכם קנייה בטוחה ומלאה תוך התרשמות מכל הפרמטרים הוויזואליים והביצועיים.

השכרת פסנתרים ושיעורי פסנתר

חנות פסנתרים מציעה שירותים נוספים שכוללים השכרת פסנתר ללמידה ולאירועים. השכרת פסנתר יכולה להיות צעד מושלם לנגנים מתחילים שמעוניינים להתחיל ללמוד על פסנתר אך חוששים מקנייה שתתברר כלא משתלמת. הורים שרוצים שהילד שלהם ילמד פסנתר כשהוא מעוניין ללמוד בביתו שלו יכולים להשכיר פסנתר לתקופה של חצי שנה או שנה ולאחר מכן להחליט האם הם משלימים את הרכישה בקיזוז דמי ההשכרה או לא. גם השכרת פסנתר לאירועים מתאפשרת כאשר ניתנת האפשרות להשכיר רק את הפסנתר כולל ההובלה עד למקום המיועד, או השכרת של הפסנתר יחד עם פסנתרן שינעים את האווירה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה