יום ראשון, 10 באוגוסט 2014

נזקי גוף כתוצאה מתאונת דרכים


לצערנו תאונות דרכים הן חלק בלתי נפרד מהכבישים וכל מי שנוהג או נוסע ברכב מסתכן במעורבות בתאונת דרכים. רוב תאונות הדרכים הן תאונות קטנות שאפילו לא מדווחות למשטרה, מקצת מתאונות הדרכים גורמות לנזקים קיצוניים ואף בלתי הפיכים אצל המעורבים בהן וישנם מקרים של תאונות דרכים אשר משאירות את הנפגעים עם נזקי גוף שמאפשרים להמשיך בחיים הרגילים אך תחת מגבלה או כאב. פנייה לעורך דין היא הפניה המתאימה לעזרה לאחר תאונת דרכים.

קבלת פיצויים
גובה הפיצויים הניתנים במקרים של נזקי גוף כתוצאה מתאונת דרכים משתנה בהתאם לנזקים אשר חווה הנפגע. הנזקים יכולים להיות נזקים קשים ובלתי הפיכים גדוגמת נכות ואז הפיצויים יהיו בהתאם, אך כשהנזקים אינם נראים לעין ואינם גורמים לנכות ברמה גבוהה, יש לפנות גם לבדיקות רפואיות על מנת לקבל הערכה לטיפולים הנדרשים וכן לפיצויים המתאימים כשי לשמור על רמת החיים שקדמה לתאונה.




בחירת עורך דין
כדי לקבל פיצויים בגין נזקי גוף מומלץ מאד לפנות לעורך דין אשר מתמחה בתחום ויוכל לכוון את הנפגע אלו בדיקות רפואיות עליו לעשות ובהתאם יכין לו את התיק. עורך הדין רואה כל פרט אצל הנפגע ומסוגל לקרוא נכון את הבדיקות הרפואיות ברמה המשפטית. יש לזכור כי המטרה של עורך הדין היא להשיג עבור הנפגע את הפיצויים המגיעים לו לפי מידת הפגיעה שחווה ועל כן שיתוף פעולה של הנפגע ובדיקות רפואיות הן חלק בלתי נפרד מהערכת נזקי גוף.

בדיקות רפואיות
בדיקות רפואיות הן האמצעי היחיד להערכת נזקי גוף ובמיוחד כשאין מדובר בנכות הנראית לעין שנקבעה על ידי הרופאים בבית החולים. למשל, נזק של תאונת שוט יכול להישאר לאורך שנים רבות אצל הנפגע ובדיקה רפואית היא ההסמכה היחידה שיכולה להעיד על כך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה