יום ראשון, 10 באוגוסט 2014

איפור כלות לכל אחת



כמעט הכל כבר נאמר על איפור כלות ולמרות זאת עדיין אפשר לרשום עוד ועוד על כמה חשוב שכלה תראה הכי יפה מכולן ביום כלולותיה ועד כמה חשוב שכלה תזהר מעל כולם ביומה המיוחד מבלי שתראה כמו ליצן בקירקס, בגלל זה חשוב מאד, מאד לדעת יותר על תהליך האיפור שהוא לעיתים ארוך ומייגע, חשוב לבחור באדם המתאים לתפקיד וחשוב לדעת באילו תכשירי איפור משתמשים כי האיכות היא זו שקובעת לעיתים את המראה הסופי.

בחירת מאפר
איפור כלות הוא טרנד של שנים על גבי שנים והוא עבר המון שינויים בהתאם לאופנה ובהתאם למזג האוויר. בעוד מנסים לחסוך באולם ובצלם לעולם לא ייגזל שקל מההשקעה באיפור כלות. תהליך האיפור מתחיל בבחירת איש המקצוע המתאים ביותר, מעבר להיותו מוכשר ומותאם לתקציב חשוב שתהיה כימיה בינו לבין הלקוחה, הכלה העתידית. מרגע שהאיש נבחר קובעים יום לאיפור ניסיון שהוא בטווח של שבוע, שבועיים מהאירוע. ביום הניסיון המאפר והכלה בונים יחד את המראה המנצח ליום המיוחד בהתאם לכל הפרמטרים הקיימים.




התאמת האיפור לאירוע
מאפר המתמחה באיפור כלות יודע להתאים את האיפור למראה הכללי של הכלה, לשמלה שהיא תלבש ולאזור האירוע. המאפר יישאל את השאלות האם האירוע מתקיים תחת כיפת השמיים ברובו או באולם? האם הוא באזור יבש בארץ או עשיר בלחות.

התאמת האיפור לכלה
בהתאם לכל התנאים האישיים יבנה המאפר את התפאורה המושלמת עם החומרים הכי עמידים. לדוגמא: אם האירוע מתועד להתקיים ברובו בחוץ ובאזור עם לחות האיפור יהיה קליל יותר והחומרים יהיו עמידים למים למקרה שחלילה הכלה תזיע כי אחרת, עם איפור כלות לא נכון יימרח האיפור על כל הפנים וזה לא יהיה לעניין. קיימים מאפרים שמלווים את הכלה גם במהלך האירוע וזאת לשמור לה על המראה ולדעת מתי לקרוא לה לפדר שוב את האף, כמובן שעל הליווי יש להחליט עוד מהמפגש הראשון ולתאם את הציפיות בהתאם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה