יום שני, 4 באוגוסט 2014

מנילה פיליפינים



טיסות למנילה שבפיליפינים
מנילה פיליפינים היא בירת המדינה הכוללת למעלה משבעת אלפים איים. מנילה פיליפינים היא יעד ראשון במעלה לתרמילאים בטיול הגדול שלהם, אבל כיום יש יותר ויותר משפחות ומטיילים רגילים שמעדיפים את הפיליפינים על פני תאילנד ההמונית או מקומות אחרים במזרח. הפיליפינים מציעים לתיירים שפע של איים קסומים עם אתרי צלילה מרהיבים, הרי געש פעילים, טרקים נפלאים בהרים או ביערות הפרא, ביקור בטראסות האורז המפורסמות בעולם הממוקמות בסמוך לעיר מנילה פיליפינים וכיוצא באלה.

מנילה פיליפינים – איך מגיעים
מנילה פיליפינים היא יעד במזרח הרחוק שאין מהארץ טיסות מישירות אליו. יש להזמין טיסות באחת החברות הסדירות שעוצרות בדרך לחניית ביניים. משך הטיסה הכולל הוא בסביבות 17 וחצי שעות, אבל לא חייבים לטוס בצורה זו. צעירים רבים מחפשים ומוצאים טיסות שכר זולות למנילה או שמזמינים טיסה לאחד מיעדי המזרח ושם רוכשים כרטיס טיסה זול למנילה. מחיר הטיסות למנילה מהארץ נעים בין 1300 ל 1600 דולר והדבר תלוי בחברת התעופה ובעונת השנה.
מנילה פיליפינים ושדות התעופה שלידה
שני שדות תעופה בינלאומיים יש בקרבת העיר מנילה פיליפינים. הגדול שבינהם הוא נינו אקינו והקטן הוא קלארק בנג'לס. משני נמלי תעופה אלה ניתן להגיע לעיר באמצעות אוטובוסים או מוניות מיוחדות והזמן הנסיעה קצר ביותר. תושבי מנילה פיליפינים והאיים בכלל הם אנשים מסבירי פנים ומאד ידידותיים למרות שרבים מהם חיים בעוני. המשטר בפיליפינים הוא משטר דמוקרטי למרות שבכל בנק, מסעדה או בניין משרדים תראו שוטר חמוש בנשק.
לינה במנילה
מנילה היא עיר מודרנית המשלבת מסורת עם קדמה וניתן למצוא בעיר מלונות חמישה כוכבים בסגנון מערבי לחלוטין, אכסניות תרמילאים במחירים מאד זולים ובינהם את כל יתר מקומות האירוח האפשריים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה