יום חמישי, 14 באוגוסט 2014

מוקד שירות הלקוחות הארצי של סלקום



שירות הלקוחות הארצי של סלקום נותן מענה לשאלות שונות הקשורות לתקשורת מול החברה. שירות הלקוחות מתאים לפניות של לקוחות קיימים או לקוחות חדשים שמתעניינים בשירותים השונים של החברה. השירות יכול לתת מענה בתחומים רבים כולל מתן מידע על מסלולים של החברה, מידע על רכישת מכשירים דרך החברה והצעות לטסים לחו"ל. על מנת להנות מהשירות של החברה ניתן לפנות אל המוקדים הטלפוניים, המוקדים הפזורים ברחבי הארץ או לפנות לחברה דרך אתר האינטרנט.

מידע על מסלולים
כבר שנים רבות ניתן לקבל מידע זמין ואמין על המסלולים השונים של החברה. מוקד שירות הלקוחות הארצי של סלקום מציע גם ללקוחות קיימים וגם למתעניינים ליצור קשר עם החברה על מנת לברר גם על מסלולי ההתקשרות וגם על שירותים שונים נוספים שהחברה נותנת ללקוחות כמו למשל שירותים של אחריות על המכשירים.

רכישת מכשירים מהחברה
סלקום היא חברת תקשורת סלולרית אשר נותנת קודם כל מענה ליצירת קשר בין אנשים. שירות הלקוחות של סלקום מזמין את הלקוחות הקיימים או מתעניינים לברר גם על המכשירים הנמכרים דרך החברה. את המידע על עלויות המחירים ואפשרויות הפריסה לתשלומים ניתן לברר באתר האינטרנט של החברה, דרך המוקדים הטלפוניים או להגיע לאחד ממרכזי השירות ולצאת עם מכשיר חדש.

קבלת מידע בתחומים שונים
שירות הלקוחות של סלקום מאפשר ללקוחות קיימים או לקוחות מתעניינים לקבל את כל המידע שברצונם לקבל כמו למשל תעריפים של התקשרות לנוסעים לחו"ל או הגדלה של נפח החיבור לאינטרנט דרך המכשיר. המטרה של שירות הלקוחות היא לתת מקסימום מידע במינימום מאמץ מצד הלקוחות והמתעניינים ולכן בכל אחד ממסלולי ההתקשרות עם החברה ניתן לקבל מידע מדוייק ואמין. על מנת להקל על הצרכנים ניתן לפנות לחברה דרך אתר האינטרנט, בטלפון או להגיע לאחד ממרכזי השירות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה