יום ראשון, 10 באוגוסט 2014

GMAT



מבחן GMAT הוא מבחן כניסה לתואר שני באוניברסיטאות רבות בעולם וגם חלק מתנאי הכניסה בתארים מתקדמים בארץ. ציון מבחן GMAT הוא חלק מהשכלול של האוניברסיטאות יחד עם ציוני התואר הראשון. על מנת להדיל את הסיכויים להתקבל לתואר שנ יש להוציא במבחני GMAT ציון גבוה ככל הניתן.




הכנה מוקדמת
כמו כל מבחן, גם למבחן GMAT ניתן לעשות הכנה מוקדמת. ישנם קורסים רבים אשר מלמדים כיצד להתכונן למבחן ולעבור אותו הקלות. בקורסים עושים דבר ראשון הכרות עם המבחן עצמו. כל מי שזוהי הפעם הראשונה שלו במבחן יגלה כי מבחן כזה עוד לא עשה וישנה חשיבות רבה להגיע למבחן שאינו זר לחלוטין. על אף שלמבחן חשיבות רבה לתואר שני כמו מבחן פסיכומטרי לתואר ראשון, הוא שונה לחלוטין בשאלות שלו ובדרך הפתרון ממבחן הפסיכומטרי.

תרגול
על מנת להגיע למבחן מוכן יש צורך לעשות לפני כן תרגול. התרגול צריך להתבסס על החומר שצפוי להיות במבחן ועל סמך מבחנים קודמים שנערכו. ככל שמתרגלים יותר קורים שני דברים, מצד אחד משתפרת היכולת לבצע את המבחן כולל העמידה בלוחות הזמנים והתשובות הנכונות רבות יותר ומצד שני מתגלה גם הקושי. ישנו יתרון גדול לגלות את הקושי האישי כיוון שאז ניתן לשים דגש עליו וללמוד יותר לעומק דווקא את החלקים המאתגרים של המבחן.

ביחד או לבד
מבחן GMAT הוא מבחן משמעותי מאד לכל מי שרוצה ללמוד תואר שני. את המבחן ניתן לעשות יותר מפעם אחת בחיים, אך כל מבחן שאינו נותן את התוצאה הרצויה דוחה את התואר השני הלאה לעוד שנה לפחות. ישנה אפשרות ללמוד למבחן לבד באופן עצמאי אך קל יותר להירשם לקורס וללמוד ממדריך מנוסה אשר יכול לתת גם מענה אישי לכל שאלה או קושי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה