יום ראשון, 10 באוגוסט 2014

Persol



מותג המשקפיים Persol
מותג המשקפיים Persol הוא מותג איטלקי שהתחיל את דרכו בשנות השלושים של המאה הקודמת כשההתחלה היתה למעשה נסיון לעזור לטייסים ונהגי מירוץ להתמודד טוב יותר עם השמש. הנסיון הצליח ובמהרה רכשו כל נהגי המירוץ וכל הטייסים את המשקפיים שהצליחו להגן עליהם מול השמש. המותג נולד באיטליה ומשמעות השם האיטלקי הוא ממש כמו המטרה הראשונה של המשקפיים, לשמש בשביל השמש.

עיצוב איטלקי קלאסי
העיצוב האיטלקי בה לידי ביטוי בעיצוב של משקפי Persol ולאורך השנים נראה קו קלאסי של המשקפיים. כמובן, לאורך השנים מוציא המותג עוד דגמים, אך כולם שומרים על קו זה של החברה. המשקפיים מתאימים לכל מי שרוצה להתהדר במשקפי שמש או משקפי ראיה שייצגו אותו היטב גם עם חליפה. אוהדי מותג Persol אוהבים אותו בשל האמרה היחודית שנשמרת דומה באופן קבוע (אם כי העיצובים משתנים) וגם בשל המחוייבות של החברה למשקפיים איכותיות.




שמירה על האיכות
מותג המשקפיים Persol נולד מתוך צורך ורצון לתת מענה לנהגי מירוץ וטייסים. לאורך כל הדרך, המותג המשיך לבקש עבור מרכיבי המשקפיים את הטוב ביותר ולכן השקיע מאמצים בפיתוח של העדשות ושל החומרים מהם עשויות המסגרות. כבר מתחילת הדרך הקפידו במותג על עדשות משקפיים יהיו עדשות קריסטל מלוטשות שישמרו על העיניים הכי טוב שאפשר.

משקפי שמש ומשקפי ראיה
המותג Persol החל את דרכו כיצרן משקפי שמש שנתן מענה למי שהיו צריכים להתמודד עם שמש חזקה שהפריעה להם בעת העבודה או המשימה. מהר מאד רכשו את המותג בכל העולם ומשם המותג רק המשיך להתפתח. היום המותג מציע גם משקפי שמש וגם משקפי ראיה כשרוב הקולקציה מתאימה לגברים ובחלקה יש דגמים המיועדים לנשים שמחפשות את המראה הקלאסי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה