יום ראשון, 3 באוגוסט 2014

פיסול פנים



מהם היתרונות בטיפולי פיסול פנים כיום?
בעבר, כל מי שהיה מעוניין בטיפול של פיסול פנים, למעשה חיפש ניתוח פלסטי במלוא מובן המילה, ועל כן היה צריך לעבור הליך רפואי מאסיבי של ממש. כיום לעומת זאת, הטיפולים של פיסול פנים אמנם קשורים עדיין לתחום הרפואי, אבל הם כבר משיקים לתחום הקוסמטי. הטיפולים הללו הפכו להיות הרבה יותר פשוטים, הם אינם מסוכנים, מתאימים מאד לכל הגילאים, לגברים ולנשים כאחד, וכמובן שהם מאפשרים לכם לקבל תוצאות מעולות תוך זמן קצר יחסית.

כיצד הטיפולים עברו שינוי?
כיום, טיפולי פיסול פנים הפכו להיות פשוטים, משום שברוב המקרים הם עושים שימוש בזריקות של חומרים אשר ממילא נמצאים בתוך הגוף שלנו. כאשר מדובר על משפחתהחומרים הטבעיים, הרי שמזריקים אחד מהשניים - או את השומן הטבעי של הגוף שלנו, או חומצה היאלורנית - שהיא חומצה אשר ממילא קיימת בעור הפנים שלנו, והיא עוזרת לנו לשמור על עור פנים בריא ורענן. טיפולים אלו של פיסול פנים הם בטוחים במיוחד, משום שמדובר על חומרים שהגוף רגיל אליהם, ולכן אין סיבה שידחה אותם. הם משפיעים תוךזמן קצר מאד, והטיפול איננו כואב.
טיפול מסוג מעט שונה של פיסול פנים, הוא הטיפול בסיליקון נוזלי. היתרון המרכזי בסיליקון נוזלי, הוא שמדובר על חומר שנשאר קבוע בעור הפנים. כלומר - על טיפול זה של פיסול פנים אין צורך לחזור. כמובן שיש צורך להזריק את הסיליקון במדויק, שכן הוא מקבע את מראה עור הפנים, ואל ניתן להוצאה בהמשך.

הטיפול שמיועד גם לכם
טיפולי פיסול פנים הפכו להיות נפוצים מאד בעשור האחרון, שכן משרד הבריאות אישר את השימוש במגוון רחב של חומרים, וכיום בעזרת הפיקוח המוצלח, אתם יכולים לעבור את הטיפולים אך ורק אצל רופאים בעלי ניסיון ורישיון בתחום, וליהנות מהתוצאות המעולות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה