יום שישי, 13 בנובמבר 2015

תמ"א 38



איזו חברה מתאימה לביצוע פרויקט תמ"א 38?
ביצוע של פרויקט תמ"א 38 הוא משמעותי ביותר. המטרה של הפרויקט במקור הוא להגן על המבנים השונים מפני רעידות אדמה. כיוון שבארץ ישנם מבנים רבים שלא עומדים בתקנות הנדרשות ויכולים להיות בסכנה בעת רעידת אדמה, יש לבצע חיזוק שלהם. בעת החיזוק מרוויחים גם שינוי של המבנה והחברה עצמה שמבצעת את הפרויקט בונה עוד דירות על גבי הבניין שאותו היא מחזקת.

בדיקה של הניסיון של החברה
אחד הקריטריונים שחשוב מאד לברר לפני שיוצאים לדרך לביצוע תמ"א 38 הוא הניסיון של החברה. אתם יכולים לשאול את החברה אלו פרויקטים היא כבר ביצעה, לבחון אם היא עבדה עם העירייה שלכם או לא ואפילו לגשת לראות פרויקטים קודמים.

איזו הצעה החברה מביאה איתה
יש לבחון איזו הצעה החברה מביאה עבור המבנה שלכם. אתם צריכים לבחון מה אתם רוצים להשיג באמצעות תמ"א 38. כלומר, אתם צריכים לחשוב מה הכי חשוב לכם בבית, אם חשוב לכם ליצור מרפסת (רלוונטי כמובן בבניינים בהם אין מרפסות) או אם אתם רוצים להוסיף חדר שירות ועוד. החברה צריכה להקשיב לבקשות השונות של דיירי הבניין, לבחון את יכולות המבנה מבחינה הנדסית ובהתאם להציע לכם את התכנית שנראית לה טובה ביותר.


בחינה של ההצעה והשפעתה גם על העתיד
בבחינת ההצעה לביצוע פרויקט תמ"א 38 יש לבחון את מה שתקבלו כאן ועכשיו וגם כיצד התוצאה של ההצעה תשמש אתכם בעתיד. כדאי לזכור כי מבנה מחוזק שמגדיל עבורכם את הדירה יאפשר לכם למכור את הדירה שלכם בסכום גבוה יותר אם תרצו בכך. כמובן, אם אתם משפחה צעירה שרוצה לגדול בעצמה תוכלו ליהנות מהמרחב הנוח שיהיה לכם לאחר השינוי שתבצעו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה