יום רביעי, 25 בנובמבר 2015

קירות גבס – מה אתם יכולים לעשות בעצמכם



מזה כשני עשורים שעבודות הגבס נכנסו לבתים. תחילה עבודות הגבס נעשו בעיקר בבתים או משרדים שהוכנסו אליהם מזגנים, אך לאט לאט בעלי הבתים, אדריכלים ואנשי מקצוע נוספים הבינו כי קירות גבס מאפשרים לעשות שינוי בבית או במשרד במינימום הפרעה למקום. כיוון שעבודות הגבס מאפשרות לעשות שינויים רבים בבית ישנם אנשים שמחליטים לבצע את השינוי בעצמם ואלה הדברים שהם יכולים לעשות אם הם רוצים לחסוך את בעלי המקצוע.




לתכנן שידה מגבס
אחת האפשרויות שאותן אפשר לבצע מגבס היא שידה או נישה. שידה שאינה מורכבת יכולה להיבנות אפילו ביום אחד (לרוב ללא צבע) ולא תמיד יש צורך למצוא בעל מקצוע המומחה בתחום קירות גבס כדי שיבצע את העבודה.

לפצל את החלל לשניים
באמצעות קירות גבס אפשר לפצל את החלל לשניים. אפשר להחליט לפצל חדר גדול לשני חדרים, לחצות את הסלון או להוסיף אפילו חצי קיר. בהנחת הקירות לא חייבים תמיד לפגוע ברצפה במקום אך חשוב מאד לבחון כיצד לבצע את הפיצול בצורה החזקה ביותר. מי שרוצה לבצע את העבודה בעצמו חייב לזכור לשמור על הבטיחות שלו בזמן העבודה ולעשות אותה כך שהיא תהיה בטוחה למי שיגור במקום.

מתי לא כדאי לוותר על בעל מקצוע בתחום
ככלל, לא בטוח שכדאי לבצע עבודות גבס לבד ובוודאי למי שלא מנוסה בכלל בתחום. מי שבכל זאת מחליט לבצע את העבודות בעצמו חייב לשמור על כללי הבטיחות ולזכור כי בכל מקרה אסור לו לבצע עבודות חשמל מכל סוג שהוא בבית או בעסק. מי שרוצה לשלב עבודות חשמל יכול לפנות אל חשמלאי שיעבוד יחד איתו בזמן שהוא מבצע את עבודות הגבס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה