יום רביעי, 25 בנובמבר 2015

הכנת מצגת עסקית – טיפים ודגשים שיעזרו לכם



הכנת מצגת עסקית יכולה להיות חשובה מאד ולכן לפני שניגשים למלאכה מומלץ להיעזר בכמה טיפים חשובים.

טיפ ראשון – שימו לב למטרה שלכם
ברגע שאתם חושבים מאיפה להתחיל עם הכנת מצגת עסקית אתם צריכים לחשוב על המטרה של המצגת. המטרה תקבע איך תכינו את המצגת, באיזה מלל תשתמשו, אם תשלבו תמונות או סרטונים וכמה. זכרו, תמיד ישנה מטרה וחשוב שהמצגת תשרת אותה.




טיפ שני – שימו לב איך הצד השני יראה את המצגת
רגע לפני הכנת מצגת עסקית אתם צריכים לחשוב על הצד השני ואיך הוא יראה את המצגת. ישנו הבדל בין מצגת שמתקבלת במייל לבין מצגת שמעבירים אותה מול קהל. כאשר מעבירים את המצגת מול קהל קל יותר לשלב אלמנטים ואילו כאשר מפעילים אותה לבד מומלץ לרוב לצמצם אותה ולהימנע מאפשרויות שדורשות הפעלה מיוחדת.

טיפ שלישי – אל תחרגו מהזמן שעומד לרשותכם
הזמן הוא דבר יקר מאד ומאם אתם מכבדים את הצד השני אתם תעמדו בזמנים. עליכם להקפיד לעמוד בזמנים ולצורך כך להתאים את כמות השקופיות במצגת ואת המלל בכל שקופית.

טיפ רביעי – זכרו איזו חברה אתם מייצגים
הכנת מצגת עסקית חייבת להביא בחשבון את החברה שמאחורי המצגת. לכן, גם אם נראה שמצגת לבנה חלקה יכולה להיות מתאימה, יש לזכור כי לעסק יש מיתוג ואי אפשר לנתק את המצגת מאותו מיתוג.

טיפ חמישי – שימו לב לנוחות ההסתכלות על המצגת
מי שמסתכל על המצגת צריך להרגיש נוח ולהתעניין בה. חשוב מאד להכין מצגת שהיא לא עמוסה מדי, שהכתב לא קטן מדי ולשים לב כי הרעיון המרכזי עובר במצגת. הצד השני חשוב מאד ועבורו מכינים את המצגת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה