יום חמישי, 5 בנובמבר 2015

חדרי שינה מעוצבים



חדרי שינה מעוצבים הפכו בתקופה האחרונה להיות מאד פופולריים בקרב הציבור וזאת בגלל הרבה תכניות טלוויזיה על עיצוב הבית לצד מגזינים העוסקים גם בתחום העיצוב והצורך הבסיסי של כל אחד בשינוי. הרי מה שרוב הנשים רוצות יותר מיהלום זה ליפול באלגנטיות בסופו של יום לתוך מיטה מפנקת הנמצאת בתוך חדר שינה מהאגדות והיום יותר מתמיד זה אפשרי.

שיגעון העיצוב
תמיד ריחפה הילת יוקרה מעל נושא חדרי שינה מעוצבים, רכישה חלומית שלא כל אחד יכול היה להרשות לעצמו בגלל זמינות, איכות וחומרי גלם. לעומת זאת היום, בעידן טכנולוגי מתקדם, כאשר רהיטים מיוצרים בפחות מחצי הזמן והמחסנים מלאים בסחורה אין שום סיבה לדרוש מחירים בשמיים. הגיע הזמן שכולם יוכלו ליהנות מחדר שינה יפה ומפנק.



חדר שכולו חלום
חדרי שינה מעוצבים יהיו על פי טעמו האישי של הלקוח. את העיצוב אפשר להעתיק מאין ספור התמונות הקיימות כיום ברשת האינטרנטית ואשר זמינות לעיני כל או לחילופין לקבל ייעוץ מאיש מקצוע שעיצוב חדרי שינה זהו עיסוקו העיקרי. בדרך כלל הדגש יהיה על הפריטים הבאים:
·         סוג וסגנון המיטה
·         תאורה
·         וילונות
·         שידות
·         תמונות

רכישה מרוכזת
רכישת הפריטים עבור חדרי שינה מעוצבים נעשית לרוב במקום אחד שיש בו הכל. בדרך זו אספקת הסחורה תהיה ביום אחד בלי צורך לתאם הובלה מול עוד ספקים. רכישות מרוכזות של כל הציוד הנדרש לחדר החלומות מבטיחה הוצאה כספית מרוכזת הטומנת בחובה הנחות אפשריות בגין רכישת פריטים רבים. בחירת הספק תהיה לרוב על פי המלצת חברים, חוות דעת באינטרנט או חוות דעת של מעצב שמכיר את רוב הספקים. תכנון נכון ומוקדם מבטיח שכל חלום יהפוך במהרה למציאות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה