יום שישי, 20 בנובמבר 2015

יועצי משכנתאות – עם מי תרצו לקחת משכנתא



אם אתם עומדים ליטול משכנתא אתם בוודאי יודעים שאתם עומדים אל מול אחת ההחלטות המשמעותיות ביותר מבחינה כלכלית. כיוון שכך אפשר יהיה לשער שתרצו לקחת את המשכנתא בצורה הטובה ביותר ולשם כל ישנם יועצי משכנתאות שישמחו ללוות אתכם. כיוון שישנם יועצים מטעם הבנק ויועצים פרטיים בוודאי תרצו לדעת מה ההבדל בניהם ולקבל החלטה את מי אתם רוצים לקחת.

כיצד יוכלו לעזור לכם היועצים של הבנק
יועצי משכנתאות של הבנק יוכלו לעזור לכם לקבל משכנתא ממנו ולמעשה אם אתם לוקחים משכנתא מהבנק הם יהיו מעורבים בכל מקרה. עם זאת, יש לזכור תמיד כי ליועצים של הבנק יש מחויבות לא רק כלפיכם אלא גם כלפי הבנק ולכן הם יקפידו לשמור גם על האינטרסים שלו.




כיצד יוכל לעזור לכם יועץ פרטי
יועצי משכנתאות פרטיים הם יועצים שבאים כגורם חיצוני, הם שומרים רק על האינטרסים שלכם והם יוכלו לתכנן עבורכם את המשכנתא שמתאימה לכם ולצאת עבורכם למכרזים מול הגורמים השונים שנותנים משכנתאות. היועצים משרתים רק את האינטרס שלכם ולא של אף גורם אחר.

יתרונות וחסרונות של כל יועץ
כל אחד יכול להחליט כיצד הוא מעדיף לקחת את המשכנתא שלו כשבכל מקרה הוא צפוי לעבוד מול יועץ המשכנתאות של הגורם שמלווה את המשכנתא. היתרון הגדול של יועצי משכנתאות של הבנקים (או החברות) הוא החיסכון בתשלום ליועץ וזאת כיוון שהם עושים את העבודה ללא עלות מצד נוטל המשכנתא. היתרון של היועצים הפרטיים הוא ההתאמה שלהם ללקוח בלבד, מה שיכול לחסוך לכם לאורך השנים הרבה מאד כסף (לעתים המימון של הייעוץ מהיר נעשה תוך חודשים ספורים בלבד של חיסכון).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה