יום שישי, 20 בנובמבר 2015

בחירה של עורך דין תאונות עבודה



אם עברתם תאונת עבודה שמקשה עליכם בתפקוד היום יומי, זה הזמן לחפש אחר עורך דין תאונות עבודה שיסייע לכם להגיש תביעה מול הגורמים הרלוונטיים וידאג שתוכלו לשמור על תנאים כלכליים טובים יותר.

הניסיון של עורך הדין
במקרים של תאונות עבודה חשוב מאד לפנות אל עורך דין תאונות עבודה בעל ניסיון רב בתחום. עורך הדין יכול לפעול למען הנפגע ולעזור לו לשמור על רמת חיים טובה בהתאם לתקופה שלפני התאונה. התאונה עצמה יכולה לפגוע לא רק בפן הפיזי (בו עורך הדין לא יכול לטפל) אלא בכלכלי וכאן עורך דין עם ניסיון ראוי יוכל להשיג את הפיצוי המתאים לנפגע.

הדרך בה הוא רוצה לפעול למענכם
הדרך בה עורך דין תאונות עבודה רואה את המקרה ואת התיק יכולה להשפיע על התוצאה של המקרה שלכם. כעיקרון, אפשר לפנות לכמה גורמים במקרים של תאונות עבודה ובעיקר אל הביטוח של העבודה ואל הביטוח הלאומי. לאחר שעורך הדין יראה את המקרה ויבין אותו הוא יוכל לקבל יחד אתכם החלטה מול מי להגיש תביעה וכיצד לפעול. לעתים יש לפעול מול שני הגורמים יחדיו ואת זה אפשר לקבוע רק לאחר הסתכלות על פרטי התיק.



החוזה מול עורך הדין
לפני תחילת העבודה מול עורך הדין יש להסתכל על דרך העבודה מולו ועל ההתחייבויות השונות. לשם כך יש הקרוא גם את החוזה מול עורך הדין ולעשות זאת בעיון ולשאול שאלות לפני החתימה אם ישנן שאלות. החוזה מול עורך הדין בעל תוקף משפטי והוא חלק בלתי נפרד מתהליך העבודה. כדי לבחור עורך דין תאונות עבודה שמתאים לכם אתם תצטרכו לבדוק מה מציע לכם כל אחד וכיצד עומדת להיות ההתנהלות מולו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה