יום חמישי, 5 בנובמבר 2015

טיול משפחות לספרד



אין כמו טיול עם כל המשפחה בשביל קצת זמן איכות, בשביל להתקרב אחד לשניה, בשביל לשמוע חוויות שאין זמן לשמוע במרוץ המטורף של החיים. אחד הטיולים המומלצים בתקופה האחרונה הוא טיול משפחות לספרד ולא רק בגלל הכדורגל אלה כיוון שמדובר בחבל ארץ עשיר בתכנים ואטרקציות שמיועדים במיוחד בשביל ילדים.

טיול חובה של פעם בחיים
טיול משפחות לספרד הוא אחד מטיולי החובה שכל משפחה חייבת לעשות יחד לפחות פעם בחיים. ספרד היא אחת המדינות התוססות והיפות בעולם, עם הכדורגל הטוב ביותר, עם אוכל עשיר שכולם אוהבים ועם תרבות ריקוד ושירה מהיפים שיש. לספרד נופים עוצרי נשימה והיא אחת המדינות שמתהדרת במבנים עם ארכיטקטורה מפוארת בשנים.



אטרקציות לכל המשפחה
טיול משפחות לספרד צריך להיות מתואם לילדים ולהורים כאחד הן מבחינת גיל והן מבחינת האהבה לאטרקציות. אפשר שהטיול יהיה הרפתקני עם טיולי טבע וטרקים בשמורות הטבע הרבות שיש בספרד ואפשר שהטיול יהיה בילוי ברחבי הערים שיש במדינה, במוזיאונים ובאתרים היסטוריים כאלה ואחרים. חלק מהאתרים שחובה לראות הם:
·         פארק אורדסה
·         איצטדיון סנטיאגו ברנבאו
·         מופע מזרקות הקסם בברצלונה
·         קניון מרמגנום
·         קניון ארנה

הגעה בקלות ממקום למקום
טיול משפחות לספרד הוא לא טיול זול ולכן צריך לבצע שיקולים כלכליים בעת ההגעה לעיר התוססת. דרך אחת לחסוך בהוצאות מיותרות היא להתנייד עם התחבורה הציבורית שיש בספרד. התחבורה הציבורית זולה מהשכרת רכב ונסיעות ברכבות המטרו הן חוויה לכל דבר. רוב האתרים הם ללא עלות וכדאי לקבוע מראש לאילו מהם הולכים כל יום. גם בתחום הלינה אפשר לחסוך הרבה ובמקום ללכת למלון אפשר לשכור דירה בבית דירות שזוהי שיטה מצוינת לחסוך את כספי המלון היקרים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה