יום חמישי, 5 בנובמבר 2015

איך מתחילים עם בחורה תוך שמירה על חמישה כללים



רוצים לדעת איך מתחילים עם בחורה? ראשית עליכם לקרוא את חמשת הכללים החשובים ולאחר מכן תוכלו לצאת לדרך.
 
בוחרים את המקום המושלם
כדי להגדיל את הסיכוי להתחיל עם בחורה יש לבחור את המקום המושלם לעשות זאת. אפשרות אחת היא לחפש מקום חופשי ופתוח כדי למצוא בחורות ואפשרות שניה היא לאלו שיודעים מראש עם מי הם רוצים להתחיל ואז למצוא הזדמנות למקום מבודד לשוחח אחד על אחד ואז להתחיל עם הבחורה.

מתארגנים מראש
כל יציאה מהבית יכולה להיות פוטנציאל להתחיל עם בחורה. לכן, התשובה איך להתחיל עם בחורה מתחילה בפנים, בהתארגנות נכונה והיא כוללת לבוש מתאים, ריח טוב ורצוי גם ביטחון עצמי.




מוצאים משפטי פתיחה מתאימים
איך מתחילים עם בחורה באמצעות משפטי פתיחה? פשוט מתעניינים עם הבחורה ומשאירים את הקלישאות בצד. אף בחורה לא רוצה לשמוע מהבחור שהיא רק פגשה כמה הוא מוצלח, היא תעדיף לשמוע בצורה עקיפה למה הוא מתחיל איתה ולקבל מחמאות כבר בשלב הראשון של הקשר. לכן, יש להתאמן מראש על פניה לבחורה שיכולה להיות מעניינת.

מתקרבים לאט
נכון שלעתים זה מפתה מאד לראות בחורה מעניינת ויפה וישר לגשת אליה. אבל, אם ישנה אפשרות עדיף לעשות זאת לאט, לשלוח מבטים, רמזים ולהכין אותה למפגש הראשון בניכם.

באים מוכנים עם כוונה להצליח
חשוב לדעת לא רק איך מתחילים עם בחורה אלא גם להצליח במשימה. לכן, רגע לפני שיוצאים מהבית בידיעה שישנו סיכוי להתחיל עם בחורה חשוב מאד לתכנן את ההצלחה ולהגדיר אותה. התוצאה יכולה להיות החלפת מספרי טלפון והיא יכולה להיות קביעת דייט כשמה שחשוב הוא להגיע מוכנים להצלחה במשימה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה