יום שני, 25 ביולי 2016

מנעולן ברמת גן



מי מאיתנו לא נתקע פעם מחוץ לדלת בלי מנעול. לפעמים המנעול פשוט נשאר בבית כי שחכנו לקת אותו, ואז אין לנו דרך להיכנס הביתה. במקרים כאלה הפתרון הוא פשוט ביותר. אנחנו יכולים למצוא את המפתח הרזרבי שהשארנו בארון מחוץ לדלת, אנחנו יכולים לבקש מפתח מאסטר מועד הבית, אפשר לבקש מפתח רזרבי שהוכן בדיוק למצב כזה אצל חברים או משפחה. אבל ישנם מצבים הרבה יותר רציניים מזה. לעיתים המפתח נגנב ואנחנו חייבים להחליף את סוג המנעול שלנו ואת סוג המפתח. זה חייב לקרות במהירות כי אין לדעת אם יפרצו אלינו לדירה ומתי. במקרה כזה חשוב מאוד לקרוא מיד למנעולן. הוא יגיע בהקדם האפשרי ויעשה הכל כדי שנרגיש בטוחים. מנעולן מקצועי ובעל רישיון לעבוד בתור מנעולן מהמשטרה הוא בהחלט אדם שניתן לסמוך עליו במצבים שכאלה.




פריצת רכבים
לעיתים אנחנו זקוקים לשירותי פריצת רכבים של מנעולן ברמת גן. ברכבים ישנים, לעיתים מנגנון הנעילה נהרס, וחייבים לפנות לקבל את שירותיו של מנעולן ברמת גן שיעזור לנו. לעתים איבדנו את המפתח. במקרה כזה השירות חייב להיות מהיר, כי אנחנו לא יכולים לדעת אצל מי המפתח. הרכב שלנו נמצא בסכנת גניבה אמתית ורק מנעולן יוכל להציל את המצב. לעיתים מישהו נתקע בתוך הרכב ולא יכול לצאת ממנו. במצב כזה מדובר במצב של חיים מוות ויש לקרוא למנעולן ברמת גן שיגיע בהקדם האפשרי.

מנעולן מקצועי
תחום המנעולנות הוא תחום חשוב במיוחד ועל בעלי המקצוע אחריות כבדה. על כן חשוב לוודא שהמנעולן הוא מקצועי, ולנקוט בכללי זהירות כלפי מנעולן ברמת גן:
·         העסיקו רק מנעולן מורשה ע"י המשטרה
·         הישארו עם המנעולן לאורך עבודתו
·         וודאו שהמנעולן משתמש בכלים מקצועיים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה