יום שני, 25 ביולי 2016

ייעוץ משכנתאות



קניית דירה היא לא משימה קלה בכלל בישראל כיום, וגם לא בשאר הערים הגדולות בעולם. קיים מחסור חמור בדירות, מה שהופך את המחיק של דירה לגבוה במיוחד. גם יוקר המחייה לא מקל עלינו, ומרבה את ההוצאות. המשכורות כיום במשק בכלל לא גבוהות ומקשות להתמודד עם הנטל הגדול של קניית הדירה. המצב הופך כמעט כל משכנתא לבעייתית ביותר עבור כל זוג צעיר או כל אדם שרוצה לקנות דירה. כדי להקל על עצמכם, פנו לקבלת ייעוץ משכנתא. זה ייעוץ מקצועי שידע להבין את המצב הכלכלי של הבית שלכם, ויכיר את המערכות הבנקאיות. ייעוץ משכנתאות יאפשר לכם לסגור עם הבנק תכנית מצוינת שמתאימה לכם.




מי נותן לנו ייעוץ משכנתאות?
ייעוץ משכנתאות ניתן לקבל מהבנק ללא עלות. עם זאת, ישנה בעיתיות בכך שמישהו מטעם הבנק הוא שעוזר לכם לסגור את העסקה. זה הופך את העסקה שלכם אוטומטית לעסקת משכנתא שטובה לבנק, אבל מכבידה עמכם. פעמים רבות, ייעוץ משכנתאות שכזה לא יניב פרי, ולא תצליחו להשיג משכנתא שמתאימה לכם. האופציה העדיפה היא ייעוץ בלתי תלוי. ישנם הרבה יועצים כיום שעובדים באופן פרטי בלי להיות חלק מהבנק. האינטרס היחיד ש אותם יועצים הוא להיטיב עמכם ולמצוא לכם מסלול נוח ככל האפשר למשכנתא. זאת משום שהם יועצים בלתי תלויים. הם אמנם עבדו עם בבנקים, אבל יצאו לדרך פרטית לטובתכם.

מי הוא יועץ משכנתאות טוב?
כיום מסתובבים בשוק הרבה יועצי משכנתאות שונים ומשונים. הצעד הראשון שלנו יהיה לבדוק בקרב מכרים, חברים או בני משפחה בנוגע לייעוץ שהם קיבלו בעבר, או חפשו יועץ שידוע שיש לו את התכונות הבאות:
·         אמינות
·         מקצוענות
·         מחויבות למקצוע
·         זמינות לצרכים ולפניות שלכם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה