יום שבת, 16 ביולי 2016

אתרי הכרויות - איך נכיר את בן או בת הזוג הנכונים?



אתרי הכרויות הם תופעה משמעותית ביותר כיום. הם התחילו לצבור תאוצה כבר לפני כמה שנים. אם כי נראה שכיום הם הפכו לפופולריים הרבה יותר. היום מקובל ביותר למצוא בן זוג ולהיכנס אתו למערכת יחסים על ידי העזרות באתר הכרויות. לכן כל אחד יכול להשתמש היום באתרי מסוג זה בלי לחשוש מביקורת חברתית. הרגישו נוח עם עצמכם, מכיוון שאתם פועלים למען עצמכם ולמען עתידכם האישי והזוגי באמצעות שימוש בקדמה טכנולוגית. זה עדיף בהרבה על הכרות נדושה במוסד הלימודים, במקום העבודה, במקום בילוי וכדומה. כאן אתם יכולים למצוא אנשים מיוחדים שלא הייתם נחשפים אליהם לעולם. כך תגדילו את סיכוייכם למצוא אהבת אמת.




איך לבנות פרופיל מושך?
אתרי הכרויות מאפשרים למשתמשים שלהם להציג האחד את השני בפני כלל חברי האתר. כך כל אחד מהמשתמשים באתר יוכלו לפנות לאנשים שהרושם הראשוני שלהם הוא חיובי, לפי רעות עיניהם האישית. הדבר הראשון ששמים לב אליו הוא המראה החיצוני של המשתמשים. גם אם לא חשוב לאנשים המראה החיצוני של בן וגם, מראה חיצוני מושך יאפשר קבלת פניות רבות יותר. צרפו כמה תמונות בהן אתם נראים מחייכים. חשוב שהתמונות יהיו עדכניות, כדי שבני הזוג שלכם לדייט האשון לא יופתעו מהמראה שלכם. חשוב לשמור על כנות ולהציג גם פגמים חיצוניים. זה אפילו עשוי לעזור, ולהציג את עצמכם כאנושיים.

איך להציג את עצמי?
אתרי הכרויות מאפשריםלמשתמשים שלהם להציג את עצמם בפני שאר המשתמשים על ידי קטע טקסט. חשוב לא לכתוב קטע קלישאתי ולא מקורי. הביעו את עצמם, את מי שאתם, בדרכים מקוריות כמו:
·         סיפור על חוויה שעברתם
·         משפט מצחיק שמדבר אליכם
·         ציטוט משיר או ספר שמעיד על אישיותכם הייחודית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה