יום שני, 25 ביולי 2016

הלוואות פרטיות לכיסוי חובות



יש לא מעט סיבות טובות ליטול הלוואות פרטיות, אך כדאי לשים לב לאחד מסוגי ההלוואות החשובות ביותר שאדם יכול לקחת: הלוואות פרטיות שמיועדות לכיסוי חובות, עקב הלוואות קודמות. כמובן שזו הלוואה שצריך מאד להיזהר איתה, כדי שהיא לא תהפוך מחדש לעוד חוב גדול יותר. אם כך, איך מקבלים את ההלוואה הזו, ואיך מנהלים אותה כמו שצריך?



כך מלווים וגם חוסכים
קודם כל, יש להניח שאתם תבקשו ליטול הלוואות פרטיות דרך גופים חוץ בנקאיים. זה הגיוני מאד, כי החוב הוא בדרך כלל לבנק עצמו - ולכן לא כדאי לכסות אותו עם עוד חוב חדש לבנק, אלא במקום זה לפנות לגוף חוץ בנקאי שאתם יותר סומכים עליו.

מבחינת גובה הסכום של הלוואות פרטיות לכיסוי חובות, שימו לב שלא תמיד צריך ליטול הלוואה בסכום של החוב שלכם - כי זה סכום שתתקשו מאד להחזיר במהירות. לפעמים כדאי להלוות חלק מהסכום כדי להקטין את החוב הקודם, ואז להחזיר בקלות יותר את ההלוואה הזו כשבמקביל גם החוב המקורי מצטמצם.

עוד נקודה חשובה כשאתם לוקחים הלוואות פרטיות לטובת הכיסוי של החוב שלכם, הוא להיות תמיד ערניים באשר לתנאים של ההלוואה החדשה. במקרה הזה, ריבית גבוהה עלולה לגרום לחוב לגדול ולהקשות עליכם. העדיפו הלוואות עם ריבית קטנה ככל האפשר, והקפידו על תקופת החזר הגיונית עבורכם.

הלוואה היא לא תחליף לעבודה
במקביל כדאי לזכור כי הלוואות פרטיות לא יכולות להיות תחליף לעבודה מאומצת, על מנת שתוכלו לכסות את החוב שלכם. עליכם במקביל גם לצמצם בהוצאות שלכם ולהגדיל את ההכנסות ככל האפשר-  ובסופו של יום, בעזרת ההלוואה, תוכלו להחזיר את החוב שנוצר מלכתחילה, ואתם גם תצליחו להחזיר את ההלוואות שלכם ולפתוח דף חדש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה