יום רביעי, 27 ביולי 2016

לוטודיל



המסלול המחומש של לוטודיל
מחומש המזל של לוטודיל מאפשר לחברי המועדון להשתתף ב-260 הגרלות סך הכל בעלות של 195 ש"ח לחודש במנוי מתחדש. מהרגע שבו מצטרפים למסלול ניתן להשתתף בכל חודש באופן קבוע במאות הגרלות, כמו גם ליהנות מחמש הגרלות שונות במקביל. המסלול המחומש של לוטודיל הוא דרך מצוינת לזכות בפרס הראשון. בעזרת המסלול המחומש ניתן להגדיל את סיכויי הזכייה, לצמצם הוצאות מיותרות ולהתמקד בנתונים האובייקטיביים בלבד. בנוסף, גם בקרב חברי המסלול המחומש ניתן לזהות שביעות רצון מהיחס האישי של נציגי השירות.

יש חמש הגרלות שבהן משתתפים חברי המסלול המחומש של המועדון. ראשית, כל חבר מועדון משתתף בהגרלה הבסיסית של דיל אישי. ההשתתפות היא בשישיית מספרים קבועים פלוס מספר חזק בבחירה אישית. שנית, חברי המועדון נהנים מהשתתפות קבוצתית ב-2 טפסי דיל 11 קבוצתי של הגרלות הלוטו. הם גם יכולים להשתתף באופן קבוצתי בדיל רב צ'אנס או בדיל 777. לבסוף, המסלול המחומש מציע השתתפות קבוצתית בשישיית מספרים ומספר חזק של הגרלות דיל חזק.


למה כדאי לשים לב?

חשוב לשים לב למספר כללי מפתח כאשר מעוניינים להצטרף למועדון חברים יוקרתי ומצליח כמו לוטודיל. קודם כל, יש לברר לגבי מועדי ההגרלות. הגרלת דיל אישי לדוגמא מתקיימת בכל שלישי ומוצאי שבת, לעומת הגרלת דיל רב צ'אנס קבוצתי שמתקיימת מדי יום. חשוב גם ליצור קשר עם נציגי מועדון הלקוחות ולברר מולם לגבי תקנון החברה.

עם זאת, לוטודיל מופעלת על ידי חברת נקודת שיווק וסחר בע"מ ולכן אין סיבה לדאגה. לאורך השנים הוכיחה החברה את נאמנותה כלפי הלקוחות והיא מציבה רף גבוה של אמינות. אפשר ליצור קשר עוד היום עם נציגי החברה כדי לקבל הצעת מחיר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה