יום שני, 25 ביולי 2016

עזרה כספית לנזקקים מסייעת ומצילה חיים



אנשים רבים בישראל לשמחתנו הרבה, מבינים את החשיבות של עזרה כספית לנזקקים. האנשים הנזקקים, הם אנשים אשר למעשה אין להם כמעט הכנסות. יש להם בעיה להשיג עבודה, הם תלויים בקצבת הביטוח הלאומי, ואין להם גם קרובים שיעזרו להם - או שהם בעצמם מטפלים בילדיהם, או שהם אנשים מבוגרים ועריריים. במקרים הללו, עזרה כספית לנזקקים היא ממש כחמצן עבורם, והיא מאפשרת להם להתקיים בכבוד.

מה עושים עם הכסף שנתרם?
קודם כל, עזרה כספית לנזקקים נועדת למטרה החשובה של רכישת מזון. אדם שלא יכול להבטיח לעצמו ולידיו ביטחון תזונתי, הוא אדם אשר עלול לחוות משבר קשה באופן קיצוני. בעזרת התרומות, מבטיחים לאדם את המאכלים מכל אבות המזון שיאפשרו לו להכין אוכל מידי יום למשפחתו. זה כולל פחמימות מסוגים שונים, קמח, שמן, סוכר, גבינות, בשרים, ועוד. הדבר נועד כדי גם להבטיח מזון שהוא באמת מזין עבור הנזקקים.
עוד שימוש חשוב של עזרה כספית לנזקקים הוא במימון שכר דירה. מרבית הנזקקים לא גרים בדירות שהן בבעלותם, אלא הם צריכים לשכור דירה, לעתים בסכומים שהם מתקשים מאד לעמוד בהם. לכן, בעזרת הסיוע הכספי - אפשר לממן להם גם קורת גג.


לא רק זאת - בעזרת עזרה כספית לנזקקים אפשר גם לממן עבור הנזקקים תרופות וטיפולים רפואיים. הנזקקים נדרשים אף יותר לטיפול רפואי מהאדם הממוצע בשל אורח חייהם, והתרומות הללו הן קריטיות עבורם.

התרומה הולכת אך ורק לנזקקים
כמובן שאם אתם רוצים להעביר עזרה כספית לנזקקים מדובר על עניין שהוא מבורך מאד. דעו שאתם יכולים לתרום כיום לעמותות אשר פועלות בשקיפות מלאה - ומעבירות את מלוא סכום התרומה לנזקקים, כך שאתם יודעים שהכסף שאתם תורמים, עבור אך ורק למטרות טובות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה