יום חמישי, 28 ביולי 2016

טיול לפיליפינים



המלצות על טיול לפיליפינים

יש כמה המלצות שיכולות לעזור למי שמתכנן טיול לפיליפינים. ההמלצה הראשונה והחשובה ביותר היא להגיע לפיליפינים בין החודשים דצמבר עד מאי. ניתן כמובן לנחות במנילה גם בשאר עונות השנה, אך יש להביא בחשבון מזג אוויר טרופי ולא צפוי. האקלים בפיליפינים הוא טרופי והוא מתאפיין בימים חמים ולחים.
בנוסף, נהוג לחלק את מזג האוויר לפיליפינים לשתי עונות מרכזיות. העונה היבשה נמשכת בין נובמבר ועד יוני, בעוד העונה הרטובה היא בין יוני ועד נובמבר. החודשים דצמבר ואפריל נחשבים לעמוסים ביותר ובהם יש גם מגוון רחב של אטרקציות, פסטיבלים ופעילויות לתיירים. זו גם התקופה שבה טייפונים לא פוקדים את המדינה ולכן ניתן לנצל היטב את החופשה.
מי שיכול להגיע בחודשים ינואר או מאי יבלה בפסטיבלים צבעוניים שנערכים ברחובות האיים השונים של הפיליפינים. יש מטיילים שממליצים להגיע לאי גם במהלך העונה הרטובה כי המחירים זולים ואתרי התיירות יחסית פנויים, אך החיסרון הוא גשמים שעלולים למנוע חלק מהפעילויות. מומלץ בכל מקרה לבדוק את מזג האוויר הצפוי לפני טיול לפיליפינים ולהגיע ערוכים.




קבלת חיסונים ושמירה על הבריאות

עוד המלצה חשובה היא ליצור קשר עם נציגי משרד הבריאות ולברר על חיסונים לקראת טיול לפיליפינים. יש לשים לב לנושא המזון והמים, כי הפיליפינים נמצאים במזרח הרחוק ולא תמיד התשתית ההיגיינית עולה בקנה אחד עם מה שנהוג במדינות המערביות. רצוי לפנות לבתי חולים פרטיים בערים הגדולות ובמנילה יש מגוון רחב שלהם.
מלבד חיסונים, רצוי להצטייד בחומר דוחה יתושים. יש מקומות שבהם היתושים נושאים נגיפים וחומרי הגנה יכולים לסייע. גם ביטוח רפואי מקיף הוא חלק בלתי נפרד מהיערכות לקראת טיול לפיליפינים עם בני זוג או המשפחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה