יום ראשון, 31 ביולי 2016

מוקד זימון תורים



מוקד זימון תורים נועד בכדי לשפר את איכות השירות שאנו מקבלים
חברות ועסקים המעניקים שירות ללקוחות רבים צריכים להתמודד עם הדרישה של הלקוחות לפגוש איש מקצוע לשם ייעוץ, ועליהן לווסת את הגעת לקוחותיהם כך שכל לקוח יקבל את תשומת הלב המגיעה לו ואת הזמן הנדרש לו עבור טיפול בפנייתו. מוקד זימון תורים הינו מוקד המאפשר ללקוחות החברות השונות לקבוע תור לייעוץ הנדרש להם, תוך בחינת כלל התורים והשעות הפנויות לכך מצד החברה או בעל המקצוע, כך שמוקד זימון תורים מקשר בין יכולות החברה להעניק שירות ללקוחותיה לבין יכולות הלקוחות להגיע במשבצות זמן אלו.

מוקד זימון תורים משרת גם את החברה עצמה, והיא עושה בו שימוש תדיר
לא רק לקוחות החברה עושים שימוש במוקד זימון תורים, אלא גם החברה עצמה, אשר משתמש במידע שנאסף במוקד זימון תורים לשם הכנה מראש של בעלי המקצוע לקראת ימי העבודה הצפויים להם. כמו כן, על החברות השונות לווסת את כמות הפניות המגיעה אליהן, ולפרוס את הטיפול בהן על פני פרק זמן הגיוני אשר יאפשר מתן יחס מספק לכל לקוח. מוקד זימון תורים איכותי מאפשר לחברה להציע את שעות הפעילות המתאימות לבעלי המקצוע השונים העובדים בחברה, כך שכל לקוח יכול לבחור את השעה המתאימה ביותר עבורו, להגיע בה ולקבל את מלוא תשומת הלב בשל חלוקה נכונה של העבודה בעזרת מוקד זימון תורים.

מוקד זימון תורים מהווה את הגורם המקשר בין יכולות החברה לצרכי הלקוחות
חברות המעניקות שירותים אינן יכולות להעניק את שירותיהם לכלל לקוחותיהם בכל רגע, ועליהן לפזר את עומס העבודה. מוקד זימון תורים מקשר בין יכולות החברה ללקוחות, כך שהם יכולים להשתבץ בשעות המוצעות להם בצורה הנוחה ביותר עבורם. 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה