יום שישי, 15 בנובמבר 2013

מוסך איווקו



מוסך איווקו בישראל
אם אתם זקוקים לרכישה של כלי רכב מיוחדים שאינם פרטיים, הגעתם בדיוק למקום הנכון לצורך העניין. איווקו היא חברה המתמחה בייצור משאיות, אוטובוסים, ציוד מכני הנדסי, מנועים וכלי רכב צבאיים, והיא נחשבת לחברה אמינה ביותר לכל הדעות בעיני רבים אשר נוהגים על רכבים אלה בשטח. יש לציין כי משרדי החברה שוכנים בעיר טורינו, איטליה, אך היא פועלת בכל רחבי העולם וגם במדינת ישראל כמובן. 

האמת היא כי כיום משרת מוסך איווקו את כל סוגי הסגמנטים של החברה הזו הלכה למעשה. ראשית, מוסך איווקו מתמחה בתיקון וטיפול בתקלות בכלי רכב מסחריים ומשאיות קלות באופן המקצועי ביותר שניתן לקבל. אלו כלים אשר מתאימים בעיקר לבעלי מלאכה בתעשייה הקלה, אשר פועלים בתוך ישראל לצורך ייבוא, יצוא ושינוע סחורות שונות. שנית, מוסכים מורשים של חברת איווקו מתמחים גם במשאיות בינוניות ובעיקר במשאיות חלוקה. גם כאן רוב הלקוחות משתייכים אל המגזר העסקי, למרות שניתן למצוא גם נציגים של מוסדות ציבור אשר משתמשים בשירותי התיקונים והטיפולים.



התנאים של חברת איווקו
נציגי חברת איווקו בישראל מחויבים לשורה ארוכה של תנאים וסטנדרטים. חברת איווקו מייצרת מדי שנה מעל 200,000 כלי רכב וכמעט חצי מיליון מנועים. המשמעות מבחינת מוסכים המטפלים במוצרי החברה ברורה: הם צריכים להחזיק באנשי מקצוע מיומנים ומנוסים, המכירים את התחום ויודעים להציע פתרונות לכל לקוח. בין היתר, מוסך איווקו מספק סל שירותים נרחב עבור משאיות כביש כבדות, משאיות שטח, מערבלי בטון וכלים להובלת עפר. בקטגוריה הזו מצטרפים קבלנים אל מהנדסים, אדריכלים ונציגי עיריות מקומיות המפעילים פרויקטים של בנייה, חידוש ושימור.

גם ללקוחות פרטיים
עוד התמחויות של מוסך איווקו הן אוטובוסים, מינבוסים, ג'יפים ורכבי שטח. יש לציין כי בקטגוריה הזו ניגשים אל המוסך לא מעט לקוחות פרטיים, הנהנים מרכבי החברה ומשתמשים בהם לצרכים שונים. על כל פנים. מוסכים מהסוג של איווקו פעילים בכל רחבי העולם בצורה דומה. על מנת ליהנות מהם גם בישראל יש לבחור את המוסך המתאים, לקבל הצעת מחיר ולהשוות בין השירותים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה