יום שני, 18 בנובמבר 2013

דלתות פנים במבצע



כמה החלטות בנוגע לבחירת דלתות פנים מבצע

כל מתחם באשר הוא זקוק לדלתות פנים ורצוי שאלה תהיינה כמובן איכותיות, ואם אפשר גם לא יקרות יתר על המידה מן הסתם. אם לאחרונה שמעתם על הצעות מפתות של דלתות פנים מבצע, ברור לנו כי אתם תרצו לבחון ולרכוש אותן. אחרי הכל, במצב אשר בו דלת פנים ממוצעת עולה כ - 6,000 ש"ח, ברור כי מבצעים שונים בתחום זה וודאי יכולים להיות משתלמים במיוחד. כמובן שאחד מן הקריטריונים הטובים ביותר להשוואה ובחירה בין דלתות פנים מבצע הוא המחיר שלהן, בדגש על אחוזי ההנחה אשר אתם תקבלו עבורן. יחד עם זאת, יש קריטריונים נוספים לבחירת דלתות הפנים שלכם. זכרו שמעבר למחיר המשתלם - אתם צריכים דלתות פנים מבצע שיתאימו לבית שלכם או למקום העבודה. אז איך עושים זאת?

כמה דברים שאפשר לבחון

ראשית, שימו לב לאופי של הבית או מקום העבודה שלכם, ולפיו תוכלו לבחור דלתות פנים מבצע. ברוב המקרים, דלתות פנים מורכבות מעץ, והן אכן מותאמות בעיקר לרוב הדירות בישראל. עם זאת, אם עיצבתם את הדירה שלכם בסגנון מודרני יותר, שלא לדבר על סגנון עיצוב נועז - אפשר למצוא גם דלתות פנים מבצע מפלדה. דלתות הפלדה גם נפוצות מאד כדלתות פנים במשרדים שונים, בפרט החדשים יותר.
בבואכם לבחור דלתות פנים מבצע, יש לשים לב האם מדובר על דלתות הזזה, או דלתות כנף. דלתות הכנף נפוצות יותר, והן כאמור נפתחות על ציר לכיוון מסוים לפנים או לחוץ החדר. דלתות הכנף לעומת זאת, נפוצות בעיקר במקומות עבודה, וכן נפוצות בעיקר בכניסה לחדרי שירותים ורחצה, כאשר הן כוללות זכוכית שקופה או חצי - שקופה.

ומה מתאים לכם?

כשאתם רוצים לבחור דלתות פנים מבצע, שימו לב כאמור לעיצוב הכללי של המתחם, וראו האם הדלת שאתם רוצים אכן תשתלב היטב בתוך המתחם. אל תשכחו גם לקחת את המידות של המשקוף לדלת, כדי לדעת האם הגודל של דלתות פנים מבצע אכן יתאימו. כך תוכלו לבצע רכישות נהדרות ומשתלמות במיוחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה