יום שישי, 15 בנובמבר 2013

טיולים מאורגנים לפרו



היכן מבקרים במהלך טיולים מאורגנים לפרו?
אחד מן היעדים שהפכו ליותר ויותר מתויירים בשנים האחרונות הוא לא אחר מאשר פרו. לא מעט ישראלים בוחרים ביעד הזה כשאר הם מחפשים טיול מיוחד במינו לחו"ל שיחשוף אותם לתרבות מופלאה, נופים וטעמים ייחודיים. פרו לכשעצמה, איננה מדינה גדולה מידי, ומבין מדינות אמריקה הדרומית היא נחשבת לבינונית בלבד. עם זאת, טיולים מאורגנים לפרו יכולים לקחת אתכם לאזורים מגוונים מאד בתוך המדינה. מעבר לכך, טיולים מאורגנים לפרו גם נערכים לעתים במקביל למדינות אשר גובלות בפרו, וכך תוכלו לבקר גם במדינות כמו בוליביה או ארגנטינה. אולם, חשוב מאד לדעת מהם האתרים המרכזיים שבהם אפשר לבקר בפרו, כדי שתוכלו להבין האם הטיול המאורגן שאתם שוקלים להצטרף אליו - כולל ביקור באתרים המיוחדים והמרכזיים ביותר בפרו.

כמה אתרים לדוגמה
קשה לחשוב על טיולים מאורגנים לפרו שלא כוללים ביקור במאצ'ו פיצ'ו. מדובר על האתר המרכזי אשר שימש את תרבות האינקה הקדומה אשר התגוררה בפרו, עד לבואם של ספרדים. מדובר על "העיר האבודה" ,אשר כוללת מקדשים מדהימים, ארכיטקטורה מרשימה מאד,  ואפילו מתקני תצפית אסטרונומיים.
עוד אתר שאפשר לבקר בו במסגרת טיולים מאורגנים לפרו, הוא אגם טיטיקקה. מדובר על נהר מרכזי מאד בתוך פרו, שסביבו גם יש כפרים מסורתיים רבים שאפשר לבקר בהם. מדובר על אחד מהאזורים היפים ביותר בתוך פרו, ומומלץ לא לוותר על ביקור בו.



כמו כן, טיולים מאורגנים לפרו יכולים לכלול ביקור ב"עמק הקדוש". למרות השם שלו, ההתמקדות בתוך העמק היא לאו דווקא בנושאי דת ואמונה. כיום העמק הקדוש כולל בתוכו שווקים ססגוניים ומיוחדים, ומומלץ כמובן לקנות את המוצרים שונים, ולהתרשם מהם באופן ישיר.

היכן ממשיכים משם?
כאמור, טיולים מאורגנים לפרו יכולים להמשיך למדינות נוספות אפשר לבקר גם בהן במסגרת הטיול הטיולים הנפוצים ביותר, הם טיולים מאורגנים לפרו ולבוליביה ביחד. שתי מדינות אלו נחשבות דומות מאד מבחינות רבות ,אך בכל זאת כוללות מאפיינים ייחודיים מאד, ואם מבקרים בשתיהן, עדיין אפשר לצאת לטיול שלא יהיה ארוך יתר על המידה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה